آفتاب
معاون سازمان برنامه و بودجه :

تلاش مسئولان به حداقل رساندن فشار اقتصادی به مردم است

تلاش مسئولان به حداقل رساندن فشار اقتصادی به مردم است

قم- ایرنا - معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در شرایط سختی از نظر اقتصادی قرار گرفته ایم و تمام تلاش مسئولان به حداقل رساندن فشار اقتصادی به مردم است .

به گزارش ایرنا، قاسم رمضانپور نرگسی، روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیسان قدیم و جدید سازمان برنامه و بودجه قم در سالن همایش های شهرداری این شهر افزود: امیدوار به حل مشکلات کنونی کشور هستیم ولی نباید مسئولان برای دادن امید به مردم وعده های غیرواقعی بدهند.
وی ادامه داد: نباید مسئولان وعده هایی بدهند که امکان تحقق آن نباشد و یا تحقق آنها بسیار دشوار است.
رمضان پور در ادامه با اشاره به جایگاه خاص قم در نزد دولتمردان گفت: به دلیل حساسیت و جایگاه این استان انتخاب رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه قم مستقیما توسط معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شده است.
وی با تاکید بر تخصیص بهینه منابع افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور در تزریق اعتبارات به قم کوتاهی نخواهد کرد.
رمضان پور ادامه داد: از طرف رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ماموریت دارم تا در این جلسه از خدمات سید حسن رضوی رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه قم تقدیر و محمود نوربخش رئیس جدید این سازمان را به مدیران معرفی کنم.
وی نوربخش را نیرویی ارزنده و باتجربه دانست و به روابط خوب وی با همه مدیران و معاونان سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت : وی ظرفیت ها و همچنین محدودیت های کشور را می داند و این موجب می شود تا وعده ای که امکان تحقق آن نباشد، به مردم و مسئولان استان ندهد .
محمود نوربخش که در 23 دی ماه امسال با حکم محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم منصوب شده بود امروز در آیینی معارفه و از زحمات سه ساله سید حسن رضوی رئیس پیشین این سازمان تجلیل شد.
نوربخش پیش از این ریاست سازمان برنامه و بودجه استان مازندران و مدیرکلی سیاسی وزارت کشور را به عهده داشته است.
7404/ 6133/
کد N2063390

وبگردی