آفتاب

فیفا: تیم کی روش با تسلسل آمار دفاعی بی نقص خود، صدرنشین شد

فیفا: تیم کی روش با تسلسل آمار دفاعی بی نقص خود، صدرنشین شد

تهران- ایرنا- تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بدنبال تساوی بدون گل شب گذشته تیم های ملی ایران و عراق نوشت: شاگردان «کاروس کی روش» با حفظ آمار دفاعی بی نقص خود، موفق شدند به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فیفا در گزارشی از صعود تیم های اول و دوم برخی از گروه ها به مرحله حذفی جام ملت های 2019 آسیا می نویسد: تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی به عنوان مدعیان عنوان قهرمانی جام ملت های 2019 آسیا، بدون دریافت گل، به عنوان صدرنشینان گروه خود راهی مرحله حذفی شدند، این در حالی است که عراق و چین به عنوان تیم های دوم گروه صعود خود را به دور بعد قطعی کردند.
تیم تحت هدایت «کارلوس کی روش» بدنبال تساوی بدون گل مقابل کشور همسایه یعنی عراق، آمار دفاعی بی نقص خود را به طور تمام و کمال حفظ کرد؛ با این حال، «سردار آزمون» مهاجم این تیم حسرت موقعیتی را که در دقایق ابتدایی بازی و در فاصله اندکی از دروازه حریف با ضربه سر از دست داد، خواهد خورد.
این در حالی است که در سوی مقابل، عراقی ها در دقایق پایانی دیدار می توانستند با ضربه سر «علاء عباس» گلی دراماتیک به ثمر برسانند اما «علیرضا بیرانوند» دروازه بان ایران با جهشی شگفت انگیز توپ را از روی تیرک افقی دروازه راهی بیرون کرد تا در نهایت، حضور تیمش به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی تضمین شود.
لازم به ذکر است پس از روشن شدن نتیجه بازی های امروز، تیم ملی ایران حریف خود در مرحله حذفی را خواهد شناخت.
ورزشی**3991**
کد N2063302

وبگردی