آفتاب
جام ملت های آسیا؛

طارمی: تیم ما بازیکن اصلی و ذخیره ندارد

طارمی: تیم ما بازیکن اصلی و ذخیره ندارد

دوبی - ایرنا - مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ما بازیکن اصلی و ذخیره ندارد و همه بازیکنان در یک سطح هستند.

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار اعزامی ایرنا؛ «مهدی طارمی» پس از تساوی بدون گل ایران برابر عراق، تصریح کرد: عراقی ها آمده بودند تا بازی را احساسی کنند و برنده شوند. می دانستیم نباید وارد حاشیه شویم و به غیر از یک درگیری کوچک در نیمه نخست، اتفاقی رخ نداد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در دقایق کوتاهی که در میدان حضور داشت نیز به گلزنی فکر می کرد؟ پاسخ داد: هر مهاجمی وارد میدان می شود در اندیشه گلزنی است.
طارمی ادامه داد: اگر در مرحله حذفی با عراق روبرو می شدیم شرایط فرق می کرد و برای رسیدن به پیروزی، حملات زیادی طراحی می کردیم.
وی در خصوص عدد 6 که پس از گلزنی در دیدار نخست ایران نشان داد، پاسخ داد: دنبال حاشیه نیستم و قبلا توضیح دادم که به خاطر «سعید عزت اللهی» این عدد را نشان دادم.
مهاجم باشگاه الغرافه در مورد نیمکت نشینی در دیدار امشب برابر عراق، اظهار داشت: تیم ما بازیکن اصلی و ذخیره ندارد و همه در یک سطح هستند. نفراتی که امروز به میدان رفتند نیز عملکرد خوبی داشتند.
وی افزود: هیچگاه از تعویض و نیمکت نشینی ناراحت نمی شوم. هر مهاجمی دوست دارد گلزنی کند و اگر به طور کامل بازی نکنیم نیز اعتراض نخواهیم نکرد.
تیم ملی فوتبال ایران با تساوی بدون گل برابر عراق با هفت امتیاز و به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 راه یافت.
ورزشی**3783**9029**2024
کد N2063103

وبگردی