آفتاب
جام ملت های آسیا؛

کی روش: به استراحت نیاز جدی داریم

کی روش: به استراحت نیاز جدی داریم

دوبی- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی بسیار سختی مقابل عراق پشت سر گذاشتیم و برای بازی بعد نیاز به استراحت جدی داریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پس از دیدار مقابل عراق گفت: به عنوان سرمربی این مسابقه از فشار بازی خسته هستم و این نشان از اهمیت مسابقه دارد.
وی ادامه داد: هر دو تیم انگیزه زیادی برای این مسابقه داشتند و قطعا هواداران از تماشای این مسابقه لذت بردند. دو موقعیت خوب داشتیم. در مجموع عملکرد ما در میانه میدان بهتر از حریف بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نیمه دوم برنامه ما تغییر کرد و قصد داشتیم روی ضد حملات به حریف ضربه بزنیم و در نیمه دوم هر دو تیم یک موقعیت گل داشتند.
وی در پاسخ به این سئوال که عیار تیم ملی ایران در دیدار امروز مشخص شده است، تصریح کرد: تیم ما نیاز به استراحت دارد و باید از نظر ذهنی و روحی خودمان را برای مرحله حذفی آماده کنیم چرا که جام ملت ها از این پس آغاز می شود.
کی روش افزود: بنابرین باید از این پس با تمرکز بالا به میدان برویم چرا که از این پس تیم های بازنده باید به خانه بازگردند.
وی ادامه داد: امروز شاهد حضور سه تیم خوب در زمین بودیم. ایران عراق و تیم داوری باتجربه که با تصمیم گیری خوب نشان داد از تیم های داوری قدرتمند آسیا است.
کی روش افزود: هدف نخست ما این بود که توان خود را نشان دهیم و سپس اینکه به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شویم. به همه بازیکنانی که شایسته هستند بازی بدهیم و به همین دلیل پنج تغییر نسبت به دیدار قبلی داشتیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا در بازی های مرحله حذفی هم ترکیب ایران دچار تغییر خواهد شد گفت: 23 بازیکن دارم که همگی آماده حضور در میدان هستند و نسبت به تاکتیکی که در هر بازی خواهیم داشت بازیکنان مد نظر را راهی میدان خواهیم کرد.
وی افزود: بازیکنان ایران ثابت کردند از هر لحاظ آماده کمک به تیم کشور خود هستند و خوشبختانه آنها فوتبال روانی را به نمایش گذاشتند و در دقایقی که بازی پرفشار و احساساتی شده بود بازیکنان ما به خوبی شرایط را کنترل کردند.
کی روش خاطرنشان کرد: آنان نشان دادند که واکنش خوبی نسبت به شرایط بازی دارند و حتی اگر نیاز باشد از جان برای موفقیت تیم خود مایه خواهند گذاشت.
ورزشی **9029**9118**2024
ادامه دارد.......
کد N2063085

وبگردی