آفتاب
جام ملت های آسیا؛

بیم و امید عراقی ها برای دیدار حساس

بیم و امید عراقی ها برای دیدار حساس

دوبی-ایرنا- هواداران عراقی برای دیدار تیم ملی کشور خود مقابل ایران دچار بیم و امید شده اند. برخی عراق را برنده و تعدادی دیگر ایران را پیروز دیدار امروز می دانند.

به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا؛ تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز (چهارشنبه) در آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف عراق می رود. بازی در ورزشگاه «آل مکتوم» شهر دوبی برگزار خواهد شد.
هم اکنون هر 2 تیم با 6 امتیاز صعود خود را قطعی کرده اند و ایران به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد. دیدار امروز تعیین کننده تیم صدرنشین گروه چهارم جلم ملت های آسیا خواهد بود.
«علی» هوادار عراقی، رقابت با ایران را مهمترین دیدار این جام دانست و افزود: بازی این 2 تیم همواره اهمیت زیادی دارد و اکنون تعیین کننده تیم صدرنشین است. معتقدم به طور حتم عراق با پیروزی زمین را ترک می کند.
هوادار تیم ملی عراق، عنوان کرد: تیم ما با نتیجه 2 بریک ایران را شکست داده و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات خواهد شد.
تیم ملی عراق در جریان رقابت های جام ملت های آسیا 2015، ایران را شکست داد و مانع از صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی شد.
هوادار عراقی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم کشورش می تواند در دیدار امروز نیز به پیروزی دست یابد؟ گفت: ایران را شکست خواهیم داد.
وی اعتقاد دارد که دیدار با ایران بسیار دشوار است و افزود: چنانچه ایران را شکست دهیم، قهرمانی مان در این رقابت ها قطعی خواهد بود.
به گفته وی ایران حریفی قابل احترام است و نسبت به سایر تیم های مدعی که دراین مسابقات شرکت دارند، بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد.
وی تاکید کرد: سایر تیم های مدعی در قواره تیم قهرمان نبوده اند، اما بازی های خوبی از ایران شاهد بوده ایم.
«منصور» دیگر هوادار عراقی درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: بازی تیم های ایران و عربستان را مشاهده کرده و معتقدم این 2 تیم به نسبت سایر مدعیان، عملکرد بهتری داشته اند.
او درباره دیدار تیم های عراق و ایران، عنوان کرد: هر 2 تیم کار سختی دارند و تصور می کنم که ایران پیروز خواهد شد.
این هوادار عراقی در خصوص اعتقادش در مورد پیروزی ایران، توضیح داد: دوست دارم تیم ملی کشورم برنده این بازی باشد، اما باید واقع بین باشیم.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه تیم ملی عراق شانسی برای صعود به مراحل پایانی دارد، گفت: این توانایی در تیم ما وجود دارد.
ورزشی **9144 **9029**3783**
کد N2062920

وبگردی