آفتاب
اتحاد مجازی بازیکنان استقلال؛

ما را در این سرما به ترکیه آوردند تا پولمان را ندهند

ما را در این سرما به ترکیه آوردند تا پولمان را ندهند

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم فوتبال استقلال در اقدامی مشترک و به عبارت ساده تر اتحاد مجازی موضع تندی علیه مسئولان باشگاه گرفتند.

به گزارش ایرنا؛ بازیکنان تیم فوتبال استقلال که به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان چند روزی تمرینات تیم را تعطیل و حاضر به حضور در اردوی ترکیه نشدند در نهایت با حواله هایی که از سوی باشگاه دریافت کردند راهی ترکیه شدند تا تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری پر قدرت در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنند.
در حالی که چند روز از حضور آبی پوشان تهرانی در ترکیه می گذرد اما باز هم حواله ها دریافتی آنها نقد نشد تا صدای اعتراض بازیکنان بلند شود.
بازیکنان استقلال وقتی با بی توجهی باشگاه نسبت به این مشکل روبرو شده اند ناراحتی خود را با پست مشترک در صفحات شخصی خود اعلام کرده تا صدای اعتراض شان را به وزارت ورزش و مسئولان مربوطه برسانند.
در پست مشترک بازیکنان استقلال این متن نوشته شده است: با سلام خدمت هواداران خوب تیم بزرگ استقلال
ما بازیکنان در مقابل نام بزرگ استقلال چیزی نیستم، اگر حرفی هم زده می شود فقط برای موفقیت بیشتر تیم هست.
تا کی باید بعضی حرف ها را گوش دهیم، درباره اتفاقات خوب صحبت کنیم، ولی در نهایت فقط و فقط حرف بشنویم. چیزی که مدیران خوب یاد گرفتند، قراردادن ما بازیکنان مقابل شما عزیزان است. از حق و حقوق خودمون گذشتیم برای آمادگی هر چه بیشتر بدون هیچ گونه دریافتی حاضر به شرکت در تمرین شدیم ولی حتی به حداقل وعده ای که به ما بعد از ٤ ماه پول نگرفتن دادند هم عمل نکردند.
اردوی قطر را به دلایل نامعلوم لغو کردند و ما را به هوای سرد و بارونی آنتالیا آوردند و همه چیز را خوب جلوه دادند.
با این پست خواستیم صدای خود را به گوش شما هواداران که سرمایه اصلی این باشگاه هستید برسانیم که همه شنیده ها در حد حرف است. اگر قرار است کسی کاری برای باشگاه بزرگ استقلال انجام دهد باید خالصانه و مخلصانه باشد، نه برای شهرت.
خدمت آقای وزیر باید عرض کنیم، وقتی مدیرعامل یکی از شرکت های حامی باشگاه برای پرداخت پول، با استقلال موضع دارد، دیگر توقعی جز این نداریم و وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت.
ورزشی**م.ت**9118
کد N2062919

وبگردی