آفتاب
فرمانده ناجا:

اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است

اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است

کیش - ایرنا - فرمانده ناجا با بیان تلاشهای این نیرو در حفظ نظم امنیت و آرامش گفت: اعتماد عمومی بزرگترین و بالاترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.

سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم تکریم سرهنگ جهانبخش فرمانده قبلی نیروی انتظامی و دریابانی جزیره کیش و معارفه علی اصغر جمالی به عنوان فرمانده انتظامی جدید این جزیره افزود: همه باید در راستای حفظ امنیت پایدار و ارتقاء آن کمک کنیم .
سردار اشتری با اشاره به این نکته که امنیت و اعتماد عمومی زیرساخت توسعه و کسب و کار است، وضعیت امنیت در کل کشور را خوب ارزیابی کرد و افزود: شاخصه ها نشان می دهد که نیروی های مسلح و امنیتی کشور مقتدرانه و برخوردار از تدبیر و عقلانیت در انجام وظایف خود تلاش و جانفشانی می کنند.
فرمانده ناجا اضافه کرد: در نظرسنجی های معتبر در سال گذشته، ناجا در بین 30 دستگاه کشور از نظر اعتماد عمومی در جایگاه چهارم ایستاد و امسال هم، جایگاه دوم را کسب کرده است.

***جزیره کیش سرمایه ای برای کشور است**
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود، جزیره کیش را سرمایه ای برای جمهوری اسلامی توصیف کرد و افزود: این جزیره زیبا و استراتژیک در سایه تدابیر و تلاشهای نهادهای اداری، انتظامی، امنیتی و همیاری مردم خوب و زحمتکش و بخش خصوصی از امنیت پایدار و مثال زدنی برخوردار است .
وی افزود: در نتیجه تلاشهای صورت گرفته، جزیره کیش در حوزه امنیت اجتماعی و عمومی جزو بهترین های کشور است و فرماندهان باید با نوآوری و ابتکار عمل کار، همواره تحول ایجاد کنند و وضعیت فعلی را ارتقاِء دهند.
سردار اشتری گفت: امنیت پایدار کشور مرهون مجاهدت های شهدا، نیروهای امنیتی و نظامی و رهبری مدبرانه است و شاخص ها هم همین را نشان می دهد.
در ادامه این مراسم سرهنگ جهانبخش فرمانده انتظامی زنجان و فرمانده قبلی کیش؛ مردمی کردن امنیت با توجه به گروه های مرجع اجتماعی و صنفی، تسهیل در فرایند های اقتصادی و ایجاد آرامش و کسب اعتماد عمومی را از محوری ترین فعالیت این نیرو طی 29 ماه فعالیت خود در کیش برشمرد و افزود: توفیقات این مدت تنها با همراهی مردم به وجود امد و این فرهنگ مردم کیش موجب ممتازی این منطقه در کشور شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های تاثیرگذار پلیس در کیش گفت: امنیت با واژه نیروی انتظامی و پلیس عجین شده است چرا که فعالیت های پلیس با سه موضوع شرع مداری، عقل مداری و تکیه بر قانون توانسته موفق باشد و اعتماد مردمی را جلب کند.
شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز گفت: مردم کیش در طول تاریخ قدردان زحمات خدمتگزاران خود بوده اند.
وی گفت: نظم و امنیت جزیره کیش در کشور زبانزد است و این نشان دهنده تعامل سازنده مردم ، مسئولان و نیروی انتظامی است.
همچنین در این مراسم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، اعتماد سازی را بزرگترین دستاورد نیروی انتطامی ذکر و بر ضرورت توجه به این امر مهم تاکید کرد.
وی استراتژی فراگیر در جزیره کیش را رعایت تمامی اصول استاندار در انجام امور اعلام کرد و دگر بار بر پاکدستی، مردمداری، صداقت، شفافیت و توجه به بخش خصوصی به عنوان مهمترین محورهای کاری مدیریت منطقه آزاد کیش تاکید کرد.
امیرحسین مظفری در ادامه از برگزاری صدمین دوره آموزشی فرهنگ کیشوندی تقدیر کرد و انرا نشانه توجه به حقوق شهروندی دز این جزیره دانست .
سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی کیش نیز امنیت پایدار را مدیون مردم و تلاش های شبانه روزی مسئولان دانست و گفت: حفظ امنیت و ارتقای شاخص های آن با هدف تامین امنیت اقتصادی کیش از برنامه های اصلی نیروی انتظامی در دوره مسئولیتم خواهد بود.
وی صداقت، عدالت اجتماعی، وجدان کاری، رعایت حقوق شهروندی و توسعه اعتماد مردمی را از مهمترین محورهای کاری در حوزه انتظامی برشمرد.
سرهنگ جمالی تعامل با مردم و دستگاه های مردم نهاد برای ارتقای توان عملیاتی ، کاهش اسیب های اجتماعی، برخورد جدی با قاچاق کالا و سوخت، مبارزه با مواد مخدر و پایش مستمر فضای مجازی را از محوری ترین برنامه های نیروی انتظامی در جزیره کیش عنوان کرد.
1339
کد N2062896

وبگردی