آفتاب
هافبک تیم امید ایران:

بازی‌های دوستانه مانند بازی‌های رسمی جدی است

بازی‌های دوستانه مانند بازی‌های رسمی جدی است

تهران- ایرنا-هافبک تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر مفید است، گفت: بازی‌های دوستانه برای ما مانند بازی‌های رسمی جدی است.

حمیدرضا طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شکست 2 بر یک تیم فوتبال امید ایران برابر تاجیکستان در تورنمنت قطر گفت: برگزاری این بازی برای ما مفید بود. ما به بازی های دوستانه هم به چشم بازی رسمی نگاه و کاملا آنها را جدی می گیریم.
وی افزود: تیم امید در دیدارهای دوستانه برای برد به زمین می رود چرا که برگزاری چنین مسابقاتی به هماهنگی ما کمک شایانی می کند.
بازیکن جوان پرسپولیس درباره شکست روز گذشته ملی پوشان برابر تاجیکستان نیز گفت: در بازی با تاجیکستان عملکرد خوبی داشتیم و حتی در نیمه اول می‌توانستیم چند گل به حریف بزنیم که این اتفاق رخ نداد. به هر حال حضور در چنین مسابقاتی به ما کمک می‌کند بهتر خودمان را بشناسیم و بیشتر روی برنامه هایمان کار کنیم.
هافبک تیم امید ایران دیدار با تاجیکستان را محکی خوب توصیف کرد و ادامه داد: باید از همه عوامل مدیریت و کادر فنی تیم امید تشکر کنیم که تدارک خوبی برای تیم ما دیده اند. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم به هدف اصلی که حضور در المپیک است، دست یابیم.
وی گفت: بازیکنان خوبی در تیم امید حضور دارند که به هماهنگی خوبی با هم رسیده‌ایم. تلاش می کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را رقم بزنیم. زمان زیادی تا بازی های مقدماتی باقی نمانده و باید تا آن موقع به آمادگی کامل برسیم.
طاهرخانی در پایان ضمن تمجید از کادر فنی و مدیریت تیم امید خاطرنشان کرد: حمید استیلی در کنار کادر فنی خوب، واقعا با تمام وجود برای تیم امید کار می کنند تا بتوانیم به هدف اصلی مان که راهیابی به المیپک است برسیم.
شاگردان زلاتکو کرانچار به منظور حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر که با حضور تیم های قطر، تاجیکستان و کویت برگزار می‌شود، در کمپ اسپایر قطر حضور دارند.
تیم امید در حالی در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر یک از تاجیکستان شکست خوردند که در دیگر دیدار این بازی ها قطر توانست با نتیجه سه بر یک کویت را شکست دهد.
تیم امید ایران که خود را برای حضور در دور نخست مقدماتی المپیک 2020 توکیو آماده می کند با تیم های عراق، یمن و ترکمنستان همزگروه است. این بازی ها اوایل فروردین ماه در تهران برگزار می شود.
ورزشی**9463**9129
کد N2062809

وبگردی