آفتاب
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت:

بخش عمده بدهی های سال 96 بیمه سلامت پرداخت شد

بخش عمده بدهی های سال 96 بیمه سلامت پرداخت شد

تهران- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت گفت: مطالبات سال 96 موسسه‌های طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت مربوط به ‏داروخانه‌ها، دندانپزشکان عمومی و متخصص، درمانگاه‌ها و مراکز شیمی درمانی و دیالیز و فیزیوتراپی به صورت کامل تسویه ‏حساب شده است.‏

به گزارش ایرنا از سازمان بیمه سلامت، شاهرخ رامزی روز سه شنبه درباره پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت افزود: این مطالبات با توجه به 3 هزار میلیارد تومان اسناد اوراق خزانه و معادل ریالی قسط اول ‏مبلغ 500 میلیون یورو صندوق توسعه ملی تخصیص یافته به سازمان بیمه سلامت پرداخت شده است.
رامزی بیان کرد: همچنین در بخش پاراکلینیک و ‏بیمارستان‌های خصوصی نیز بخش عمده مطالبات سال 96 پرداخت شده است و با تخصیص‌های بعدی بدهی‌ها به حداقل ممکن خواهد ‏رسید. در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز بر اساس منابعی که دریافت شده، مطالبات تا پایان دی ماه سال 96 پرداخت شده است.‏
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت درباره پرداختی‌های سال 97 این سازمان نیز گفت: بر اساس سیاست‌هایی که ‏ابلاغ شده در سال 97 مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی تا شهریور ماه تسویه حساب قطعی و مهر و آبان تا 70 درصد پرداخت ‏انجام شده است.
وی اظهار داشت: همچنین در بخش خصوصی، مطالبات داروخانه‌ها تا تیر ماه تسویه قطعی و در برخی استان‌ها تا مرداد ماه نیز به ‏صورت علی‌الحساب پرداخت شده است. در مورد کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها و غیره نیز تا مرداد ماه امسال پرداخت قطعی و در برخی ‏استان‌ها نیز علی‌الحساب شهریور ماه پرداخت شده است.
اجتمام*9482*1193
کد N2061908

وبگردی