آفتاب
جام ملت های آسیا؛

ستاره تاتنهام: کره جنوبی قهرمانی می خواهد

ستاره تاتنهام: کره جنوبی قهرمانی می خواهد

تهران- ایرنا- ستاره باشگاه تاتنهام انگلیس، گفت: تیم ملی کره جنوبی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا به امارات آمده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا؛ «سون هیونگ مین» مهاجم تیم ملی کره جنوبی که فصل درخشانی را در تاتنهام سپری می کند به امارات رفت تا تیم ملی کشورش را در ادامه هفدهمین دوره جام ملت های آسیا همراهی کند.
وی که گرانقیمت ترین بازیکن قاره آسیا محسوب می شود با بیان اینکه حضور در تیم ملی همیشه لذت بخش است، اظهار داشت: تیم ملی در دو بازی نخست به پیروزی رسید و صعودش را به مرحله حذفی جام ملت های آسیا قطعی کرد و اکنون به امارات آمده ام تا تیم را به اهدافش نزدیک کنم.
این مهاجم مطرح تصریح کرد: کره جنوبی برای قهرمانی آمده است و برای این مهم باید در زمین فداکاری کنیم.
هیونگ مین در مورد احتمال حضورش در دیدار برابر چین، تصریح کرد: اکنون به ریکاوری فکر می کنم و در مورد بازی با چین تصمیمی نگرفته ام.
وی درباره روش بازی تیمش در آسیا، توضیح داد: کره جنوبی در هر دیدار، روش تهاجمی را در دستور کار دارد و رقیبان نیز برابر ما دفاع می کنند. مهم این است که در زمین، برنامه های تیم را به خوبی اجرا کنیم.
کاپیتان تیم ملی کره جنوبی، گفت: یک بازیکن نمی تواند به تنهایی در تیم خود تغییرات زیادی ایجاد کند و آمدن من، دلیلی برای دگرگونی کره جنوبی نیست.
کره جنوبی در گروه سوم جام ملت های آسیا با برتری مقابل فیلیپین و قرقیزستان، صعود به مرحله حذفی را قطعی کرد و فردا در آخرین دیدار گروهی و برای صدرنشینی به مصاف چین می رود.
کره جنوبی همراه با ایران، استرالیا و ژاپن از مدعیان اصلی در این مسابقات هستند.
هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا از 15 دی ماه با حضور 24 تیم به میزبانی امارات آغاز شده است.
ورزشی**3783**1597
کد N2061575

وبگردی