آفتاب

86 رسانه جدید پروانه فعالیت گرفتند

86 رسانه جدید پروانه فعالیت گرفتند

تهران- ایرنا- دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار‌ 86 رسانه مکتوب و الکترونیک با حضور اعضای این هیات خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سید علاالدین ظهوریان با اشاره به جزئیات نشست اعضای هیات نظارت بر مطبوعات گفت: در این نشست شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن با صدور مجوز برای 86 رسانه موافقت شد.
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات همچنین با اشاره به درخواست های رسیده در مورد تغییر وضعیت رسانه ها، اظهار داشت: اعضای هیات با تغییر وضعیت 25 رسانه موافقت کردند.
به گزارش ایرنا، رسانه های الکترونیک، مکتوب، مجازی و پایگاههای خبری از جمله رسانه هایی هستند که برای آنها مجوز فعالیت صادر شده است.
ارائه مجوز در دولت های یازدهم و دوازدهم روند سریع تری به خود گرفته بطوریکه فاصله زمانی صف انتظار به کمتر از شش ماه کاهش یافته و هر ماه با توجه به تشکیل جلسات مستمر با حضور تمامی اعضا و شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیر صعودی به خود گرفته است.
تمامی مراحل درخواست و ثبت رسانه و مطبوعات در راستای سیاست دولت، بصورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور افراد انجام و پیگیری می شود.
هیات نظارت بر مطبوعات در مجموع طی سال 96 برای بیش از 380رسانه اعم از مکتوب، الکترونیک و پایگاههای خبری و سایت ها مجوز فعالیت صادر کرده است.
اسامی رسانه های مجوز گرفته و تغییر وضعیت شده اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://press.farhang.gov.irقابل مشاهده است.
فراهنگ ** 1355 ** 9053
کد N2061472

وبگردی