آفتاب
جام ملت های آسیا؛

امارات و تایلند راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند

امارات و تایلند راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند

تهران- ایرنا- تیم های امارات و تایلند با قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی گروه A مسابقات جام ملت های آسیا، راهی مرحله یک هشتم نهایی این جام شدند.

به گزارش ایرنا، در ادامه برگزاری رقابت های مرحله گروهی، دوشنبه شب و در آخرین دیدارهای گروه A این مسابقات، تیم ملی امارات به دیدار تیم تایلند رفت و با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل این تیم، متوقف شد.
شاگردان «آلبرتو زاکرونی» که از دو دیدار قبلی خود در این گروه 4 امتیاز کسب کرده بودند با کسب یک امتیاز این دیدار 5 امتیازی شده و در صدر جدول رده بندی گروه ایستادند و به عنوان تیم اول به مرحله حذفی صعود کردند.
تیم ملی تایلند نیز با کسب تساوی برابر میزبان این مسابقات، 4 امتیازی شد اما به دلیل برتری در دیدار مستقیم برابر دیگر تیم 4 امتیازی این گروه یعنی بحرین، به عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.
این در حالی است که تیم ملی بحرین نیز که در دیدار نخست یک امتیاز از تیم ملی امارات گرفته بود و در دیدار دوم مغلوب تایلند شد، امشب تیم هند که در این دوره از رقابت ها بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشته و تقریباً همه را شگفت زده کرده بود را شکست داد و به احتمال زیاد به عنوان یکی از تیم های سوم راهی مرحله بعدی این رقابت ها خواهد شد.
تیم هند نیز با قرار گرفتن در رده چهارم گروه A به عنوان نخستین تیم از گردونه این رقابت ها حذف شد.
جدول رده بندی گروه A:
1- امارات / 3 بازی/ 5 امتیاز
2- تایلند/ 3 بازی / 4امتیاز (تفاضل گل منفی 2)
3- بحرین / 3 بازی / 4 امتیاز (تفاضل گل صفر)
4- هند / 3 بازی / 3 امتیاز
شبس**ورزشی**9144**1859
کد N2060939

وبگردی