آفتاب

رای کمیته انضباطی والیبال اعلام شد/ پیام خراسان برنده دیدار شد

رای کمیته انضباطی والیبال اعلام شد/ پیام خراسان برنده دیدار شد

با رای کمیته انضباطی والیبال، تیم پیام خراسان برنده دیدار جنجالی و نیمه تمام معرفی شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ با تشکیل جلسات متوالی جهت پیگیری شکایات و اعتراضات با صدور آرای لازم به کار خود پایان داد.

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در تاریخ ۲۴/۱۰/۱۳۹۷ به شرح زیر می باشد:

۱-با امعان نظر به رفتار خارج از نزاکت و دور از انتظار برخی از تماشاگران تیم پیام خراسان که جو مسابقه را تحت تاثیر قرار داده بود و با عنایت به اعتراض بازیکنان به تصمیم داور مسابقه که در امتیاز ۱۰-۸ به نفع تیم پیام خراسان اتفاق افتاد و بنابر تشخیص ناظر مسابقه شرایط عادی برای ادامه مسابقه وجود نداشته و مسابقه متوقف گردیده است و نظر به اینکه با گذشت زمان و پس از وقفه به وجود آمده ناظر مسابقه دو تیم را برای اتمام مسابقه نیمه تمام فراخوانده است که تیم خاتم اردکان با استناد به اینکه بچه ها دوش گرفته­ اند از ادامه مسابقه و حضور در زمین امتناع ورزیده­ اند و این درحالی است که اظهارات نمایندگان تیم خاتم اردکان که ادعا کردند ناظر مسابقه گفته بروید و فدراسیون تصمیم می ­گیرد از سوی ناظر و داوران مورد انکار واقع گردید و حتی این نکته که از سوی ناظر بیان گردید که بر فرض آنکه گفته باشم بروید حالا می­گویم برگردید مورد تائید نمایندگان تیم خاتم اردکان قرار گرفته است. بنابراین با لحاظ جمیع جهات و باتوجه به اظهارات حاضرین و گزارش ناظر با استناد به ماده ۱-۴-۶ قوانین رسمی والیبال نتیجه مسابقه به لحاظ امتناع تیم خاتم اردکان از حضور برای ادامه مسابقه سه برصفر به نفع تیم پیام خراسان اعلام گردید.

در خصوص رفتار غیرورزشی و توهین آمیز برخی تماشاگران تیم پیام خراسان و هتک حرمت برخی بازیکنان تیم خاتم اردکان از سوی آنها و عدم کنترل تماشاگران از سوی باشگاه پیام خراسان با استناد به ماده ۳ و ماده۱-۴ آئین­نامه انضباطی فدراسیون والیبال تیم پیام خراسان به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی و پرداخت یکصدمیلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

درخصوص سرگروه تشویق کنندگان تیم پیام خراسان که با ترغیب تماشاگران و به کار بردن الفاظ ناشایست موجب برهم زدن فضای سالن مسابقه گردیده است نامبرده تا پایان فصل لیگ برتر سال ۹۷ از حضور در سالن مسابقه والیبال محروم گردید.

  ۲-در خصوص تیم شهروند اراک به لحاظ برخورد ناشایست تماشاگران این تیم یک جلسه از حضور تماشاگران در بازی خانگی و ۳ نفر از سرگروه های مشوقین تا پایان دور برگشت لیگ برتر از حضور در سالن مسابقه محروم گردیدند.

  ۳- آقای سعید مصطفی وند به لحاظ توهین به داور مسابقه شهروند اراک و پیام خراسان و با عنایت به سابقه قبلی مبنی بر یک جلسه محرومیت تعلیقی، به ۲ جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

  ۴- آقای پویا عزیزی عضو کادر فنی منتسب به تیم سایپا به لحاظ توهین و به کار بردن الفاظ خارج از شان به داور دیدار خاتم اردکان و سایپا تهران به ۲ جلسه محرومیت قطعی از حضور در سالن مسابقات محروم گردید.  

۵- در خصوص اعتراض تیم مقاومت تهران در مورد بازیکن تیم افق قم آقای احسان محمدی که مطابق حکم کمیته انضباطی ۲ جلسه از حضور در مسابقات محروم بوده است، پس از یک جلسه در تاریخ ۱۳/۱۰/۱۳۹۷ مقابل تیم مقاومت در لیست ۱۴ نفره قرار گرفته است مطابق مقررات آیین نامه سازمان لیگ و بین المللی بازیکن غیر مجاز شمرده شده و نتیجه دیدار ۳ بر صفر به سود مقاومت تهران اعلام گردید.     

کد N2060938

وبگردی