آفتاب

فرمانده ارتش: نیروهای مسلح بااقتدار دشمنان راناکام می گذارند

فرمانده ارتش: نیروهای مسلح بااقتدار دشمنان راناکام می گذارند

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب با تمام توان کار می کنند و انگیزه های بسیاری برای ناکام کردن دشمن دارند.

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی دوشنبه شب در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با اشاره به سقوط هواپیمایی باربری 707 نیروی هوای و ادای احترام به روح بزرگ این شهدا، اظهار کرد: این عزیزان یادگاران دفاع مقدس و از مدافعان حرم بودند و اگر امروز سردار سلیمانی بیش از ما از این حادثه ناراحت نباشند حداقل به اندازه ما ناراحت هستند. از خداوند شادی روح این شهدا را طلب می کنیم.
وی با اشاره به دوران دفاع مقدس، افزود: دوران دفاع مقدس و رشادت جوانان، الگوهای ویژه ای را برای ما به ارمغان گذاشتند؛ این جوانان با پیروی از اسلام و با پیروی از امام خمینی (ره) توانستند نمونه های ویژه‌ای را در مدیریت به نمایش بگذارند.
امیر موسوی به موضوع مدیریت جهادی و نقش آن در موفقیت های نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: در همه حوزه‌ها به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های بسیاری به دست آمده است.
وی با بیان اینکه پیشرفت ها در نیروهای مسلح بیشتر دیده می شود، ادامه داد: این پیشرفت ها بدان دلیل است که نیروهای مسلح برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب با تمام توان کار می کنند و انگیزه های بسیاری برای ناکام کردن دشمن دارند؛ اما شاید این روحیه در دیگر حوزه ها نباشد.
فرمانده کل ارتش عنوان کرد: نیروهای مسلح وقتی با دشمنی، مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی روبرو هستند، تلاش می کنند تا پشت دشمن را به خاک بمالند و روحیه و حال آنها همانند شب عملیات است؛ به همین دلیل همواره آماده هستند و می دانند که هر لحظه امکان حمله دشمن وجود دارد.
امیر موسوی تصریح کرد: نیروهای مسلح نمی توانند تحمل کنند که روی تجهیزاتی که استفاده می کنند نام کشور بیگانه باشد؛ به همین دلیل با تمام وجود تلاش می کنند که به خودکفایی برسند و سطح بالایی از احساس مسؤولیت در وجود خود و در انجام مسؤولیت ها دارند؛ این احساس، انگیزه را به اوج می رساند تا هر کاری حتی غیر ممکن را برای ملت و کشور، ممکن کنند.
وی تأکید کرد: نیروهای مسلح برای سودجویی استخدام نمی شوند و فلسفه جذب نیرو در نیروهای مسلح، سود و منفعت نیست.
امیر موسوی افزود: نفع نیروهای مسلح به شکلی است که نتیجه آن، این پیشرفت های دفاعی است؛ همچنین نیروهای مسلح از ابتدا با کار گروهی و تیمی آشنا و عمل می کنند؛ بنابر این، نتیجه بهتری می گیرند و با تمام وجود، گوش به فرمان فرمانده هستند.
فرمانده کل ارتش گفت: شما می بینید که نیروهای مسلح تمام بیانات مقام معظم رهبری را به عنوان فرمان و دستور تلقی می کنند به همین دلیل هر زمان دستوری از مقام معظم رهبری صادر می شود، نیروهای مسلح به آن سمت حرکت می کنند.
امیر موسوی با بیان اینکه انقلابی بودن و جهادی عمل کردن از الزامات مدیریت جهادی و انقلابی است، تصریح کرد: نیروهای مسلح بر وعده های الهی اعتماد دارند؛ آنان، نیروهای انقلابی، کاربلد، پرتلاش و معتقد به وعده الهی هستند.
وی افزود: ملت ایران با توجه به سرمایه های این کشور، می توانند به هر آنچه می خواهند دست یابند؛ همانگونه که در دفاع مقدس دنیا دست در دست هم دادند تا انقلاب ما را شکست دهند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و یا با توطئه می خواستند محور مقاومت را شکست دهند اما شکست خوردند.
فرمانده کل ارتش تصریح کرد: امروز نیز در جنگ اقتصادی دست در دست هم داده و تلاش دارند ما را به زانو در آوردند اما این بار نیز شکست می خورند.
شبس**سیام*9612**1504
کد N2060896

وبگردی