آفتاب

از گعده مجازی طلاب؛ پای بحث خلعِ لباس تا حقوق فقط ۱۹ میلیونی!

از گعده مجازی طلاب؛ پای بحث خلعِ لباس تا حقوق فقط ۱۹ میلیونی!

زیر پوست شبکه‌های اجتماعی اما بحث داغی شروع شده. طلاب و روحانیون فعال در شبکه‌های اجتماعی بحث داغی را سر موضوع خلع لباس «سید حسن آقامیری» راه انداختند.

محمدحسین نجاتی: امروز سقوط هواپیمای باربری ارتش فرصت عرض اندام به دیگر سوژه‌ها در شبکه‌های اجتماعی را نداد. حادثه تلخی که افکار عمومی را به خود درگیر کرد و پیام‌های تسلیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی جابجا کرد.
از آن طرف ترکش‌های موضوعات داغ هفته به امروز هم رسید. زیر پوست شبکه‌های اجتماعی اما بحث داغی شروع شده. طلاب و روحانیون فعال در شبکه‌های اجتماعی بحث داغی را سر موضوع خلع لباس «سید حسن آقامیری» راه انداختند. گروهی روی صندلی قضاوت نشسته اند و به چرایی حکم سید حسن آقا میری. از آن طرف در فضای فان اینستاگرام نیز پستی از یک کاربر ناشناس رکورد لایک را جابجا اینستاگرام را جابجا کرد. در فضای تلگرام تقریبا تصاویری از سقوط هواپیمای ارتش کل فضا را به خود درگیر کرد و از سوی دیگر در توییتر بحث دیدارهای مهدی کروبی یکی از چهره‌های در حصر نیز به ترند روز توییتر فارسی تبدیل شد. همزمان هم ویدئویی از مدیرعامل بنیاد مستضعفان درباره حقوق ۱۹ میلیونی خود یکی دیگر از ترندهای داغ روز در کلیه شبکه‌های اجتماعی بود

توییتر: دیدارهای مهدی کروبی با خانواده شهدا

دیدار مهدی کروبی با خانواده‌های شهدا امروز در شرایطی بحث داغ توییتر شد که یک سوال مهم را در بین کاربران ایجاد کرد، « آیا قرار است گشایشی در حصر صورت گیرد؟» . ماجرا از این قرار بود که حسین کروبی درباره آخرین وضعیت مهدی کروبی گفت:‌ حدود دو ماه پیش مسئولان امنیتی به آقای کروبی و موسوی گفتند به انتخاب خودتان هفته‌ای یکبار می‌توانیم شما را بیرون ببریم ولی تعیین آن محل باید هماهنگ شده باشد. وی تصریح کرد: ابوی هم گفتند دوست دارند این دیدارها را با خانواده شهدا شروع کنند در همین راستا با خانواده شهید شاه‌حسینی در شمیران و خانواده  شهید پناهی در کرج و تعدادی از خانواده شهدا دیدار کردند. حسین کروبی تاکید کرد: این ملاقات‌ها از ۶ هفته پیش آغاز شده و پدر ۶ هفته است که دیدارهایی داشته و به جز یک مورد که به دیدار یکی از دوستانشان رفتند مابقی موارد را به دیدار خانواده شهدا رفت.

اما در رابطه با سوال مطرح شده، میرمحمود موسوی پاسخ خاص خود را داشت و به خبرگزاری ایرنا عنوان کرد:«تغییر جدیدی در حصر برادرم ایجاد نشده است در حالی که فرزند مهدی کروبی می‌گوید از دو ماه پیش تغییراتی در وضعیت محصورین به‌وجود آمده، اما میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی تأکید دارد تغییری در وضعیت برادرش و زهرا رهنورد حاصل نشده است.»

از آن طرف انتشار ویدئویی از مدیرعامل بنیاد مستضعفان و توضیحاتی درباره حقوق مدیران این بنیاد تقریبا صدای بخش زیادی از کاربران توییتر را درآورد. محمد سعیدی‌کیا،‌ رئیس بنیادمستضعفان گفت: حقوق من و مدیرانم با اضافه‌کاری ماهانه بین ۱۷ تا ۱۹ میلیون است. در این زمینه یکی از کاربران توییتر نوشت: اسمش بنیاد مستضعفین است اما رئیسش با افتخار می گوید او و مدیرانش ماهی ۱۹ میلیون حقوق می گیرند»

اینستاگرام: بحث طلبگی من باب خلع لباس

کد N2060844

وبگردی