آفتاب
با مصوبه کمیسیون تلفیق؛

حرف پزشکی موظف به استفاده از صندوق مکانیزه فروش شدند

حرف پزشکی موظف به استفاده از صندوق مکانیزه فروش شدند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه امروز کمیسیون، کلیه مشاغل پزشکی مکلف شدند از ابتدای سال ۹۷ از صندوق مکانیزه فروش استفاده کنند.

محمد حسن نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در جلسه امروز از تبصره ۲ تا تبصره ۶ را لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم مرند و جلفا گفت: با تصویب پیشنها بنده و تعدادی از نمایندگان  و الحاق این پیشنهاد به تبصره ۶ لایحه بودجه مقرر شد کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان نظام پزشکی ایران و یا سازمان نظام دامپزشکی ایران صادر می‌شود مکلفند در چارچوب آئین نامه تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم مصوب اسفندماه سال ۱۳۶۶ از ابتدای سال ۹۸ از پایانه فروشگاهی استفاده نمایند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون به دولت اجازه داده شد در صورت درخواست متقاضیان مطالبات شخصی اشخاص حقیقی و حقوقی از دولت بابت تکالیف قانونی از طریق بازار بورس و تهاتر با نفت و گاز تسویه شود.

حسن نژاد افزود: همچنین طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق دولت مجاز شد خالص بدهی های قطعی خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی، تعاونی و خصوصی که در چارچوب مقررات مربوطه تا پایان سال ۹۷ ایجاد شده را تا مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از محل تحویل نفت خام به این اشخاص بر اساس قیمت بورس انرژی تسویه کند.

بر اساس این مصوبه مقدار نفت خام مازاد بر سقف تعیین شده برای منابع عمومی دولت است.

کد N2060742

وبگردی