آفتاب
مربی دروازه‌بان های تیم امید ایران:

از روند آماده سازی و تمرینات دروازه بان ها کاملا رضایت دارم

از روند آماده سازی و تمرینات دروازه بان ها کاملا رضایت دارم

تهران- ایرنا- مربی دروازه بان های تیم امید ایران گفت: ١٢ دروازه بان را مورد آزمایش قرار دادیم تا بهترین گزینه ها را شناسایی کنیم. از روند آماده سازی و تمرینات دروازه بان ها کاملا رضایت دارم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، تونچی مردولاس در خصوص روند آماده سازی دروازه بان های این تیم گفت: در خط دروازه بازیکنان بسیار خوب و با استعدادی در اختیار داریم که می توانند نقطه اطمینان تیم در این پست باشند. البته هیچ وقت همه چیز نهایی نیست و نمی توان گفت دروازه بان های فعلی جایگاه ثابت خودشان را در تیم به دست آورده اند.
مربی گلرهای تیم امید اضافه کرد: درهای تیم امید همیشه باز است و هنوز هم فرصت برای دعوت از دروازه بان های دیگر فراهم است چون می خواهیم همه گزینه های شایسته را مورد ارزیابی قرار دهیم. هر مسابقه یک آزمایش جدید محسوب می شود و شرایط دروازه بان ها را در کلیه بازی ها و تمرینات با دقت زیر نظر داریم. نکته مهم این است که آنها فرم و کیفیت مطلوب خودشان را حفظ کنند.
تونچی در خصوص عدم حضور دروازه بان های تیم امید در ترکیب تیم های باشگاهی خودشان گفت: طبیعتا این یکی از مشکلات ماست اما نباید فراموش کنیم که آنها در تیم های بزرگی حضور دارند و دروازه بان های بزرگی در این باشگاهها بازی می کنند. شاید اگر در باشگاههای دیگری حضور داشتند می توانستند صاحب شماره یک باشند چرا که قطعا کیفیت و استعداد بالایی دارند. با این وجود تلاش می کنیم تجربه بازی را در مسابقات تدارکاتی برای آنها فراهم کنیم تا به سطح آمادگی مطلوب برسند.
تورنمنت چهارجانبه قطر با حضور تیم‌های امید ایران، تاجیکستان، کویت و قطر از فردا سه شنبه در دوحه آغاز می شود. تیم امید ایران روز گذشته جهت برپایی اردوی آماده سازی راهی قطر شد.
ورزشی**9463**2024
کد N2060700

وبگردی