آفتاب
رسانه کلمبیایی خبر داد:

جانشین کی‌روش از اروگوئه می‌آید

جانشین کی‌روش از اروگوئه می‌آید

تهران- ایرنا- شبکه تلویزیونی «کاراکول» کلمبیا ضمن اشاره به پیوستن قریب الوقوع «کارلوس کی روش» به تیم ملی کلمبیا، از «خورخه فوساتی» اروگوئه ای به عنوان جانشین وی در تیم ملی ایران نام برد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این شبکه تلویزیونی که با نام «آرسی‌ان» نیز شناخته می شود، نوشت: همزمان با سپری شدن زمان و انتشار گزارش ها در خصوص پیوستن احتمالی «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی ایران پس از اتمام جام ملت های 2019 آسیا به تیم ملی کلمبیا، اخبار از جستجوی ایران برای یافتن جانشین مرد پرتغالی حکایت دارد.
در این بین، «خورخه فوساتی» اروگوئه ای در فهرست گزینه های جانشینی کی روش قرار داده شده است.
انتظار می رود فرآیند انعقاد قرارداد کی روش با تیم ملی کلمبیا طی هفته های پیش رو مراحل پایانی خود را طی کند.
تارنمای خبری «eltiempo» اخیرا در گزارشی مدعی شد در صورتی که اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، انتخاب کی روش در جلسه آینده کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا که طبق برنامه تا چند هفته آتی برگزار می شود، به عنوان گزینه قطعی هدایت تیم ملی این کشور تایید خواهد شد و مرد پرتغالی داستان تازه خود را از ماه فوریه یعنی پس از اتمام قراردادش با تیم ملی ایران، با کلمبیا آغاز خواهد کرد.
این در حالی است که فدراسیون فوتبال کلمبیا، پیش از انتشار خبر انتصاب کی روش، تایید کرد که هیچ مذاکره ای را با «لوئیز فیلیپه اسکولاری» نداشته و هیچ تمایلی برای جذب وی ندارد؛ موضوعی که کاراکول نیز در گزارش خود آن را مورد تاکید قرار داده است.
ورزشی**3991**2024
کد N2060285

وبگردی