آفتاب

سامانه 111 ویژه سفر رئیس جمهوری در گلستان فعال شد

سامانه 111 ویژه سفر رئیس جمهوری در گلستان فعال شد

گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و امورحقوقی استانداری گلستان گفت: سامانه 111 سامد ( سامانه ارتباط مردمی دولت ) ویژه سفر رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید برای دریافت مطالبات و نظرات مردم فعال شد.

سید خالق سجادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا در گرگان افزود: حدود 100 کاربر در سامانه 111 سامد استان گلستان به طور همزمان و به صورت شبانه روزی، تماس های مردمی شامل شکایت، انتقاد، پیشنهاد و پیگیری مشکلات و مطالبات را دریافت می کنند .
وی اضافه کرد: علاوه بر این، نامه های مردم به رئیس جمهوری نیز از طریق نیروهای مستقر در محل دیدار مردمی و سایر نقاط دریافت وپس از دسته بندی به دستگاه های مرتبط ارسال می شود.
به گفته وی سامانه 111 سامد ویژه سفر رئیس جمهوری برای پاسخگویی به مردم و دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و بیان مشکلات و مطالبات تا 25 دی ماه سال جاری همزمان با پایان دور دوم سفرهیات دولت دراستان گلستان فعال است.
وی خاطرنشان کرد: تماس مردمی با سامانه 111سامد نیز پس از بررسی به دستگاه های مرتبط برای پاسخگویی ارایه می شود و این دستگاه ها موظفند حداکثر 45 روز پس از دریافت نامه نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.
دومین دور سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان صبح امروز از شهرستان گنبد با دیدار مردمی دکتر روحانی با مردم این خطه شمال کشور شروع می شود.
نخستین سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان آذرماه سال 93 انجام شد که دولت در آن سفر 6 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این استان اختصاص داد که تاکنون بیش از 80 درصد از این مصوبات اجرایی شد.
6982/1860
کد N2059982

وبگردی