آفتاب

تشریح برنامه‌های پنجمین جشنواره جام جم

تشریح برنامه‌های پنجمین جشنواره جام جم

مسعود احمدی افزادی، دبیر و عضو شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم، امروز(۲۳دی ماه) به تشریح برنامه‌های این جشنواره در جمع خبرنگاران پرداخت.

به گزارش ایسنا، احمدی افزادی  بیان کرد: جشنواره پنجم تلویزیونی جام جم، مهر ماه امسال فعالیت خود را  با دستور و تاکید معاون سیما آغاز کرد و دبیر جشنواره هم مشخص شد.
او ادامه داد: این جشنواره در دو بخش انتخاب آثار و داوری برگزار می‌شود. در انتخاب آثار، مدیران سیما و مدیران شبکه‌ها کارها و آثار را بررسی کردند و ابتدای دی ماه به بخش داوری ارجاع شد. تمایز این جشنواره نسبت به سال‌های گذشته، جامعیت برنامه‌ها و آثار است. در سال گذشته، بخش آثار نمایشی، مسابقات، مستند و پویا نمایی داشتیم. اما امسال به مناسبت چهلمین سال انقلاب و عرصه گسترده سیما مقرر شد که علاوه بر این چهار بخش کمیسیون دیگری کنیم.
دبیر جشنواره اظهار کرد: کمیسیون برنامه ترکیبی هم تشکیل شد و در این حوزه برنامه هایی ارائه می کنند. برنامه‌سازان گلایه می‌کردند که برنامه‌هایی که مستمر پخش می‌شود، کمتر فرصت پیدا می‌کنند در جشنواره حضور یابند. اما جشنواره امسال  این فرصت را داده و برنامه‌سازان این حوزه می‌توانند در حوزه‌های مختلف کار خود را ارائه کنند.
ادامه دارد...

کد N2059074

وبگردی