آفتاب

اعزام 9 بوکسور به تورنمنت مجارستان

اعزام 9 بوکسور به تورنمنت مجارستان

تهران- ایرنا- با اعلام کادر فنی تیم ملی، 9 بوکسور اعزامی به تورنمنت مجارستان مشخص شدند و در 16 بهمن عازم این کشور خواهند شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، ملاک انتخاب بوکسورها برای حضور در این رقابت، شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و کسب مقام اول بوده است.
بر اساس اعلام فدراسیون بوکس، پس از پیشنهاد‌های دریافتی از سوی هند و مجارستان برای حضور ایران در تورنمنت هایشان در نهایت این فدراسیون تورنمنت مجارستان را انتخاب و بهمن ماه عازم این کشور خواهند شد.
بر این اساس امید احمدی صفا در وزن 52 کیلوگرم، رضا سلیمانی فر در وزن 56 کیلوگرم، اشکان رضایی در وزن 60 کیلوگرم، مسلم مقصودی در وزن 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، مبین کهرزاده در وزن 81 کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن 91 کیلوگرم و ایمان رمضان پور در وزن به اضافه91 کیلوگرم بازیکنان اعزامی به تورنمنت مجارستان هستند.
همچنین بازیکنان تیم ملی بوکس پس از یک مسابقه درون اردویی از 43 نفر به 26 بازیکن رسیدند. این مرحله از اردو‌های تیم ملی در تاریخ 25 دی ماه به پایان می ‌رسد و پس از 5 روز استراحت ادامه اردو از تاریخ اول بهمن ماه آغاز می‌شود.
ورزشی**9128**1597
کد N2059056

وبگردی