آفتاب

سفیر ایران در دانمارک از برخورد دوگانه اروپا با تروریسم انتقاد کرد

سفیر ایران در دانمارک از برخورد دوگانه اروپا با تروریسم انتقاد کرد

تهران - ایرنا - «مرتضی مرادیان»سفیر ایران در دانمارک در حساب توئیتری خود از رویکرد دوگانه اروپا در برخورد با تروریسم انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، مرتضی مرادیان امروز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:«مبارزه با تروریسم به روش اروپایی؛ میزبانی از گروههای مختلف تروریستی و تحریم قربانیان آنها. ژست مبارزه با تروریسم و استفاده ابزاری از آن».
سفیر ایران در دانمارک تصریح کرد:«برخورد دوگانه با تروریسم قابل قبول نیست. اروپا نمی تواند با متهم کردن ایران از بار مسئولیت پناه دادن به تروریست ها شانه خالی کند».
اتحادیه اروپا طی روزهای اخیر بر پایه اتهامات بی پایه و اساس چند تبعه ایرانی را مورد تحریم قرارداد. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه این اقدام اتحادیه اروپا را نشانه عدم صداقت کشورهای اروپایی در مبارزه با تروریسم خواند.
قاسمی در واکنش به این اقدام اظهارداشت: اتحادیه اروپا به جای قرار دادن نام گروههای تروریستی و جنایتکاری همچون منافقین و الاحوازیه در فهرست تحریم خود، آنان را در اقدامات ضد انسانی و تروریستی خود آزاد گذارده و حتی تحت حمایت خود قرار می دهد؛ اما جمهوری اسلامی ایران را که پرچمدار مبارزه با تروریسم در منطقه بوده و اروپا امنیت خود را مدیون آن است، مورد اتهام قرار می دهد.
سیام**2021**1553
کد N2059032

وبگردی