آفتاب

رسانه های دیجیتال و ایده پروری فناوری زنجیره بلوکی

رسانه های دیجیتال و ایده پروری فناوری زنجیره بلوکی

تهران - ایرنا - مرکزی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان دانشگاه جامع امام حسین(ع) با جذب ایده های فناوری زنجیره بلوکی ،رویداد ایده پروری فناوری را رقم خواهند زد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ازروابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، مرکز رشد واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان دانشگاه جامع امام حسین(ع) باهمکاری مرکزفناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال درخصوص جذب ایده های فناوری زنجیره بلوکی اقدام و رویداد ایده پروری فناوری را برگزار می کند.
این رویداد بزرگ رسانه ای و اطلاع رسانی با هدف استفاده از ظرفیت بالای فناوری زنجیره بلوک در ارتقای امنیت سامانه ها، جریان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه سامانه های زنجیره بلوکی ،کمک به توسعه کسب و کارهای نوپا (استارت آپ های زنجیره بلوک) و شناسایی توسعه دهندگان، تولیدکنندگان محصولات مبتنی بر فناوری زنجیره بلوک و استفاده از ظرفیت آنها برای توسعه ایده های منتخب برگزار می شود.
حاکمیت، ارزهای دیجیتال، قراردادهای هوشمند، حسابرسی زنجیره عرضه ،‌مالکیت معنوی ،‌ اقدامات ضد پولشویی ،تبادل سهام و کالا ،مدیریت داده ها ، بورس و بیمه، بهداشت و سلامت ،‌حمل و نقل ،‌خیریه ،‌اوراق بهادار ، ثبت و نگهداری سوابق ،‌اینترنت اشیاء و صنایع نظامی از محورهایی هستند که اقدام به جذب ایده می کنند.
این گزارش می افزاید: مهلت ارسال ایده ها تا پایان فروردین 1398 اعلام شده است و زمان برگزاری رویدادهای ایده پروری تاریخ های یکم اسفند ماه 1397 و 11 اردیبهشت ماه 1398است.
نحوه ثبت نام و ارسال ایده فقط از طریق وبسایت به نشانیwww.blockchainideas.ir است و علاوه بر جوایز نقدی ، از برگزیدگان طی مراسم باشکوهی با حضور مقامات عالی رتبه کشوری تقدیر به عمل خواهد آمد.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **
کد N2058691

وبگردی