آفتاب
دبیرکل کمیته المپیک:

تولیدات ورزشی متناسب با استانداردهای جهانی به رقابت منجر می شود

تولیدات ورزشی متناسب با استانداردهای جهانی به رقابت منجر می شود

تهران -ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران گفت: هرچه تولیدات و تجهیزات ورزشی به استاندارهای ورزشی نزدیک تر شود بازار رقابت رونق بیشتری می گیرد.

به گزارش ایرنا؛ «شاهرخ شهنازی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نمایشگاه بین المللی تجهیزات نوین ورزشی در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی برپا می شود که تداوم این روند این بخش در آینده رونق خوبی خواهد گرفت.
وی ادامه داد: ایران در ورزش از نظر تجهیزات طیف گسترده ای دارد و با توجه به مشکلات ارزی باید از تولیدکنندگان حمایت بیشتری شود و هرچه تجهیزات متناسب با استانداردهای جهانی نزدیکتر باشد رقابت هم بیشتر خواهد شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه، تولیدکنندگان داخلی را برای عرضه کالای ورزشی با کیفیت تشویق می کند.
شهنازی گفت: برای اینکه از تجهیزات ورزشی متناسب با استانداردهای بین المللی بهره مند شویم باید از تولیدکنندگان حمایت شود تا در آینده در بخش تجهیزات خودکفا شویم که برای رسیدن به نقطه مطلوب باید سرمایه گذاری و حمایت های همه جانبه اعمال شود.
دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات نوین ورزشی در روز های ٢٥ تا ٢٨ دی ماه جاری در شهرآفتاب و با حمایت کمیته ملی المپیک و مشارکت بخش خصوصی برپا می شود.
در این نمایشگاه علاوه بر عرضه محصولات نوین ورزشی در راستای حمایت از تولیدات کالاهای داخلی، نشست های تخصصی با حضور فعالان این عرصه برگزار می شود.
در این نمایشگاه ٣٥ شرکت داخلی و ١٥ شرکت خارجی حضور دارند و از کارافرینان برتر هم تجلیل می شود.
هدف از برپایی نمایشگاه معرفی و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری، تامین تجهیزات، محصولات و لوازم ورزشی، ارائه توانمندی ها و آخرین دستاوردهای حوزه ورزشی، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در راستای حمایت از تولیدات داخلی، شناسایی و گسترش مناسبات تجاری در زمینه ورزشی است.
در این نمایشگاه تخصصی بخش های مختلفی از تولیدات لوازم ورزشی، محصولات و تجهیزات پزشکی و ورزشی، انتشارات حقوقی و ورزشی، وارد کننده و صادر کننده های محصولات ورزشی، خدمات ورزشی و باشگاه های ورزشی، تجهیزات ورزشی، داروها و مکمل های ورزشی به نمایش گذاشته خواهد شد.
نخستین دوره این نمایشگاه دی ماه سال گذشته برگزار شده که سومین دوره آن هم دی ماه سال ٩٨ دایر خواهد شد.
ورزشی**٩٢٥٠**3783**2024
کد N2058219

وبگردی