آفتاب
با حضور رئیس مرکز حفاظت قوه قضائیه؛

نشست صیانت از قضات برگزار شد

نشست صیانت از قضات برگزار شد

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با قضات دادگاه های تجدید نظر و کیفری یک استان تهران دیدار و گفتگوکرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست صیانت از قضات که در محل سالن اجتماعات ساختمان دادگاه های تجدید نظر استان تهران برگزار شد، حجت الاسلام خطیب رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران و جمعی از اعضاء شورای معاونین و قضات محاکم تجدید نظر و کیفری یک استان تهران نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشست غلامحسین اسماعیلی، گزارشی از عملکرد دادگاه های تجدید نظر و کیفری یک استان تهران و مسائل و مشکلات پیش روی و همچنین ضرورت و اهمیت حفظ سلامت دستگاه قضایی، مطالب و توضیحاتی را بیان نمود و سپس حجت الاسلام و المسلمین خطیب با گرامیداشت حماسه تاریخی ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ مردم شریف قم و شهدای این قیام که ریشه ساز و آغازگر پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ گردید و هم اکنون نیز در آستانه چهل سالگی آن قرار داریم اظهار داشت: به حمد ا... در قوه قضائیه، قضات شریف و کارآزموده و متعهد فراوان داریم که آمار عملکرد آنان گویا و موید همین مطلب است؛ لیکن باید تلاش نماییم تا این جایگاه خطیر حفظ و حراست شود و در این رابطه وظیفه و رسالت قضات پاکدامن و پرتلاش در این خصوص بیش از پیش سنگین است.

در پایان این جلسه نیز تعدادی از قضات تجدید نظر و کیفری یک استان تهران مورد تشویق قرار گرفتند که اسامی آنان عبارتند؛ از ولی الله فتاحی رئیس شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر تهران، قاسم توکلی رئیس شعبه۲۸ دادگاه تجدید نظر تهران، بهزاد سعادت رئیس شعبه ۴۳ دادگاه تجدید نظر تهران، مهدی روحانی مستشار دادگاه تجدید نظر تهران، مصطفی باقری معاون سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران، علیرضا عرب مستشار دادگاه تجدید نظر. تهران

کد N2058030

وبگردی