آفتاب

رحیمی و یزدانی در انتظار محک در یک تورنمنت بین‌المللی

رحیمی و یزدانی در انتظار محک در یک تورنمنت بین‌المللی

دو آزادکار عنوان دار و باتجربه اردوی تیم ملی کشتی برای ادامه دوران قهرمانی خود در عرصه ملی، منتظر حضور در یک میدان بین المللی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جام تختی در حالی روز جمعه گذشته به پایان رسید که آزادکاران یک اردوی آماده سازی دیگر را تا جام تختی در دستور کار دارند.

این در حالیست که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در دو اردوی قبلی از چهره های قدیمی و عنوان‌داری هم دعوت کرد تا پس از مدتها دوری از کشتی، دوباره شانس خود را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی محک بزنند.

حسن رحیمی و رضا یزدانی از جمله همین آزادکاران باتجربه و عنوان دار بودند که در کنار دیگر نفرات اردونشین در خانه کشتی حضور داشتند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. البته این دو ملی پوش میدان دیده بعد از حضور در اردوهای قبلی به این نتیجه رسیدند برای ادامه تمرینات تا رسیدن به دوبنده تیم ملی، حتما باید در یک تورنمنت بین المللی به میدان رفته و توانایی خود را محک بزنند.

طبق اعلام کادر فنی اردوی بعدی آزادکاران از روز ۲۵ دیماه آغاز می شود و تا زمان حضور در جام تختی که روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، ادامه خواهد داشت.

تیم ملی کشتی آزاد تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا سه تورنمنت بین المللی دانکلوف بلغارستان، ساساری ایتالیا و یاشاردوغو ترکیه را پیش رو دارد و حسن رحیمی و رضا یزدانی در نظر دارند با هماهنگی کادر فنی در یکی از این مسابقات به میدان بروند.

کد N2057936

وبگردی