آفتاب

عملیات رزم هوایی جنگنده های ارتش اجرا شد

عملیات رزم هوایی جنگنده های ارتش اجرا شد

اصفهان- ایرنا- جنگنده های اف 14 و میگ 29 ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از مرحله نهایی رزمایش نیروی هوایی به عملیات رزم هوایی پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه رزمایش نیروی هوایی ارتش در اصفهان، این جنگنده ها صبح جمعه با پرواز بر فراز منطقه عمومی رزمایش به تعقیب و گریز یکدیگر پرداخته و تاکتیک های پروازی خود را اجرایی کردند.
در ادامه رزمایش، هواپیمای اف پنج در قالب هواپیمای نیروی دشمن وارد منطقه شد که توسط هواپیمای میگ 29 مورد رهگیری قرار گرفت سپس جنگنده اف پنج موشکی را شلیک کرد که جنگنده میگ 29 پس از چند ثانیه موشک شلیک شده را منهدم کرد.
سخنگوی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت پس از برگزاری عملیات رزم‌هوایی در جمع خبرنگاران گفت: جنگنده های اف 14 و میگ در این رزمایش بر اساس صحنه واقعی نبرد، عملیات رزم هوایی را اجرایی کردند.
مرحله نهایی و عملیاتی رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت که از صبح روز گذشته آغاز شده است تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.
تمام پایگاه هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کشور به منظور برگزاری این رزمایش از روز شنبه کار انتقال نیروها و اماده سازی های لازم به منطور برگزاری رزمایش را از روز شنبه آغاز کرده اند.
سیام*9612**1553
کد N2057364

وبگردی