آفتاب

آقای پارک دروازه‌بانت را مقابل ایران تغییر می‌دهی؟

آقای پارک دروازه‌بانت را مقابل ایران تغییر می‌دهی؟

تیم ملی ویتنام در اولین بازی خود با شکست 3 بر 2 مقابل عراق به کار پایان داد تا اکنون سوال اصلی رسانه‌های این کشور این باشد؛ آقای پارک دروازه‌بانت را تغییر می‌دهی؟

به گزارش ایلنا، سایت‌های ویتنامی با تمجید از عملکرد تیم ملی این کشور در اولین گام مقابل تیم ملی عراق که علیرغم برتری در دو مقطع در نهایت با شکست 3 بر 2 به پایان رسید، اکنون با امیدواری در انتظار جدال با ایران هستند.

تینگ دای بوی، دروازه‌بان ویتنام در اولین بازی به عقیده رسانه‌های این کشور نتوانسته عملکرد مناسبی از خود به جا بگذارد و سه بار اندوخته این تیم را به سادگی از دست داده است. مساله‌ای که با این پرسش از سرمربی ویتنام مواجه شده که آیا او تصمیم به تغییر گلر در بازی با ایران خواهد داشت یا خیر؟

سرمربی ویتنامی اما اعتقاد دارد بازیکنان تیمش در ضربه ایستگاهی منجر به گل شکست کاملا سراسیمه و مبهوت بودند و این آشفتگی خط دفاعی باعث پذیرش شکست برای آنها شده است. با این حال مطبوعات ویتنامی با اشاره به گل مشابهی که تینگ بوی در جدال با مالزی پیش از این دریافت کرده بود، او را یکی از مهره‌هایی دانسته‌اند که شایستگی حضور در ترکیب تیم برابر ایران را ندارد. رسانه‌های ویتنامی با اشاره به اینکه با توجه به هشت دیدار اخیر با این سرمربی او اعتقادی به تغییر دروازه‌بان تیمش ندارد، بعید است در این بازی دنگ وام لام فرصت بازی به دست بیاورد و او دست به ریسک خطرناکی نخواهد زد.

کد N2057292

وبگردی