آفتاب
در رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت انجام شد؛

انهدام اهداف هوایی و زمینی توسط فانتوم و میگ ۲۹

انهدام اهداف هوایی و زمینی توسط فانتوم و میگ ۲۹

در اولین هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، جنگنده های اف ۴ و هواپیمای رهگیر میگ۲۹ با استفاده از موشک های بهینه شده و ارتقا یافته، اهداف را منهدم کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به منطقه عمومی رزمایش اقتدار فدائیان حریم ولایت نهاجا، در اولین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، که از صبح امروز پنج شنبه ۲۰ دی ما و در منطقه عمومی اصفهان آغار شده است، جنگنده های اف ۴ و هواپیمای رهگیر میگ۲۹ با استفاده از موشک های بهینه شده و ارتقا یافته در محیط واقعی جنگ الکترونیک، اهداف زمینی و هوایی را با موفقیت منهدم کردند.

هواپیمای میگ ۲۹ با شلیک موشک های بهینه شده R۷۳، موشک رها شده از هواپیمای اف۵ را با موفقیت رهگیری و منهدم کرد.

وی افزود: هواپیماهای اف ۴ با بمباران سنگین(Carpet Bombing)، اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت منهدم کردند.

در این مرحله جنگنده های رهگیر اف- ۱۴ به اجرای ماموریت گشت هوایی مسلح، رهگیری هواپیماهای دشمن و انجام ماموریت TOP COVER پرداختند، همچنین جنگنده های اف-۱۴ و میگ-۲۹ با انجام عملیات رزم هوایی شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد را با موفقیت به اجرا گذاشتند.

هواپیماهای بمب افکن راهبردی سنگین سوخو۲۴ و فانتوم با استفاده از غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین (Carpet Bombing) به سمت اهداف از پیش تعین شده خواهند کرد و هواپیمای اف۴ نیز با استفاده از فلر اقدام به روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف توسط پرنده های مشابه می کند.

همچنین هواپیماهای سی۱۳۰ در شرایط سخت و ارتفاع اقدام به عملیات بارریزی کردند.

کد N2057176

وبگردی