آفتاب
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در گفت و گو با ایرنا:

پرونده سانچی تا پنج ماه آینده در نوبت بررسی دادگاه قرار می گیرد

پرونده سانچی تا پنج ماه آینده در نوبت بررسی دادگاه قرار می گیرد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: پرونده تصادف بین کشتی های ایرانی و چینی (سانحه سانچی) تا پنج ماه آینده در نوبت رسیدگی قرار می گیرد و دادگاه آن در هنگ کنگ یا چین برگزار می شود.

نصرالله سردشتی عصر پنجشنبه در حاشیه آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهدای سانچی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: بیمه گران ایرانی و انگلیسی نیز روی بیمه آلودگی در چین، کره و ژاپن در حال مذاکره هستند و برگزاری این دادگاه توسط بیمه گران ایرانی در دست پیگیری است.
وی تصریح کرد: دادگاهی که قرار است در چین یا هنگ هنگ برگزار شود، بحث درجه تقصیر را در حادثه سانچی مشخص خواهد کرد که این دادگاه نیز ارتباط زیادی با شرکت ملی نفتکش ایران ندارد.
سردشتی در ادامه از پرداخت پول بیمه به 11نفر از خانواده های شهدای سانچی خبر داد و گفت: به بقیه خانواده هایی که امور مربوط به انحصار وراثت را در دست انجام دارند، حق بیمه پرداخت خواهد شد.

** 13نفر از خانواده های شهدا جذب شرکت نفتکش شده اند
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران اضافه کرد: همچنین طبق مصوبه هیات مدیره این شرکت، یک نفر از اعضای درجه یک خانواده های شهدای سانچی به کار گرفته می شوند که تاکنون 13 نفر در این شرکت جذب شده اند.
این خبر در حال تکمیل است
اقتصام**6984**2025
کد N2057106

وبگردی