آفتاب

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا رمز تداوم انقلاب است

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا رمز تداوم انقلاب است

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: رمز تداوم انقلاب، عزت، استقلال و امنیت ما در زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده‌های آنان است.

به گزارش ایسنا، رضا زینی‌وند مقدم در یادواره ۱۳ شهید سوادآموزی استان لرستان بیان کرد: روز عاشورا به برکت خون شهدا و به ویژه خون سرور و سالار شهیدان به وسعت و عظمت همه تاریخ بشریت است و تاثیرگذاری این روز به عمق و وسعت همه تاریخ است. آنچه باعث احیا، تثبیت و عزت دین اسلام شد شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ یار باوفایش بود و امروز این سلسله‌جنبان ادامه دارد و هشت سال دفاع مقدس شمه‌ای از کربلا و عاشوراست که هنوز هم این باب به روی بندگان شایسته و لایق خداوند باز است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: وجود بیش از ۱۸۷ شهید فرهنگی و ۹۰۷ شهید دانش‌آموز در لرستان و ۱۳ شهید نهضت سوادآموزی گویای این است که فرهنگیان، دانش‌آموزان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه مبارزه با بی‌سوادی و جهل در جبهه‌های حق علیه باطل حضوری بسیار فعال داشته و نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی داشته‌اند.

او رمز تداوم انقلاب، عزت، استقلال و امنیت را زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده‌های آنان دانست و خاطرنشان کرد: برای تجدید روحیه و قوای خود باید هر از چندگاهی یاد شهدای گرانقدر را گرامی بداریم تا راهی را که با خونشان برای ما ترسیم کردند طی کنیم و روهرو خوبی برای آنان باشیم.


انتهای پیام

کد N2056892

وبگردی