آفتاب
رئیس بسیج فرهنگیان کشور:

ماموریت بسیج تولید قدرت نرم برای نظام است

ماموریت بسیج تولید قدرت نرم برای نظام است

مشهد - ایرنا - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: ماموریت وزارت آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و ماموریت بسیج تولید قدرت نرم و سخت برای نظام است تا به سوی قله و آرمان خود حرکت نموده و از چالش ها و مشکلات عبور کند.

حسن مرادی روز چهارشنبه در حاشیه همایش مسئولان بسیج فرهنگیان کشور در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر چه علم آموزی بیشتر رنگ و بوی بسیجی بگیرد قدرت بیشتر برای نظام و جامعه در راستای ایجاد امنیت و برداشتن گامهای بلند به سوی پیشرفت مهیا می شود.
وی با بیان اینکه بسیج تولید، سازماندهی و فراهم کردن قدرت مردمی و بدنه فعال مردمی را برعهده دارد اظهار داشت: علم و فرهنگ جزو منابع اصلی تولید قدرت در هر جامعه است که هر دو خود را در آموزش و پرورش نشان می دهد.
وی گفت: هر چه فرهنگ بسیجی بیشتر به دانش آموزان منتقل شود ظرفیت علم و فرهنگ هم بیشتر و سرعت پیشرفت جامعه نیز افزونتر می شود.
مرادی افزود: ظرفیت های گوناگون باید به آموزش و پرورش کمک کند تا علم و فرهنگ و تربیت هر چه بیشتر به بار بنشیند.
وی اظهار داشت: یکی از کارکردهای بسیج فرهنگیان مقابله با هجمه سنگین و جنگ نرم دشمن علیه مقدسات و هویت ملی است.

* حضور راویان انقلاب در دبیرستانهای خراسان رضوی
مسئول بسیج فرهنگیان خراسان رضوی هم با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: در این مدت دست کم 55 راوی انقلاب در مقطع اول و دوم دبیرستان های بزرگ استان حضور پیدا می کنند و نسل جوان را با دستاوردهای انقلاب آشنا می کنند.
سرهنگ رمضانعلی وطن دوست افزود: همچنین نشستهای بصیرتی برگزار می شود تا معلمان بتوانند دانش آموزان را نسبت به مسایل انقلاب آگاه کنند.
وی اظهار داشت: 27 دی ماه نیز همایش بزرگ بسیجیان جوان انقلاب در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود.
وی گفت: 60 درصد فرهنگیان خراسان رضوی عضو بسیج هستند که بیشتر آنها به عنوان بسیجی فعال شناخته می شوند.
همایش مسئولان سازمان بسیج فرهنگیان کشور که امروز در مشهد آغاز شد تا فردا ادامه دارد.
7507 / 6053
کد N2056275

وبگردی