آفتاب

پرونده عضو شورای اسلامی شهر مشهد به دادسرا بازگشت

پرونده عضو شورای اسلامی شهر مشهد به دادسرا بازگشت

تهران- ایرنا- پرونده «امیر شهلا» عضو شورای اسلامی شهر مشهد که پیشتر یک جلسه محاکمه شده، با ایراد دادگاه به کیفرخواست و وجود برخی نواقص، به دادسرا بازگشت.

امین شهلا وکیل مدافع امیر شهلا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار داشت: پرونده موکلم با ایراد شعبه دادگاه به کیفرخواست، برای رفع نواقص و تکمیل تحقیقات به دادسرا بازگشته است.
این وکیل دادگستری افزود: پرونده فعلاً در دادسراست و هنوز به دادگاه بازنگشته است و اطلاعی از آن نداریم.
به گزارش ایرنا، سوم اردیبهشت امسال معاون دادستان مشهد از بازداشت امیر شهلا عضو شورای اسلامی شهر مشهد به دلیل آنچه «فساد مالی و اعمال نفوذ» عنوان شد، خبر داد.
امیر شهلا سوم خرداد امسال با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.
این پرونده هفت متهم دارد که یکی از آنان شهلا عضو شورای اسلامی شهر مشهد است.
بر اساس آنچه دادگستری استان خراسان رضوی پیشتر اعلام کرده، نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده 11 آذر امسال در شعبه 132 دادگاه کیفری دو مشهد به ریاست قاضی باخدا و به صورت علنی برگزار شد.
روابط عمومی دادگستری استان تهران اعلام کرد: پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد برای هفت متهم پرونده، متهمان حاضر در جلسه به دفاع از خود در برابر اتهامات مختلف از جمله ارتکاب فعل حرام، شرب خمر، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی، تحصیل مال نامشروع، ارتشا، شروع به ارتشا، تصدی بیش از یک شغل، انتشار عکس های مستهجن، روابط نامشروع و سایر اتهامات منتسبه پرداختند.
اجتمام * 9104 * 3063
کد N2055508

وبگردی