آفتاب

قدردانی وزیر آموزش‌ و پرورش از معاونت تربیت‌بدنی

قدردانی وزیر آموزش‌ و پرورش از معاونت تربیت‌بدنی

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، از معاونت تربیت‌بدنی و سلامت این وزارت‌خانه به عنوان برگزیده جشنواره شهیدرجایی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در حوزه‌های مختلف با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر، تقدیر شد.

در این آئین، علیرضا کمرئی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به کسب رتبه اول این وزارت‌خانه در بین دستگاه‌های دولتی در موضوع شاخص‌های اختصاصی اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش‌ و پرورش در شهریور ۱۳۹۷به‌ واسطه پیگیری مؤثر و موفق مأموریت‌های اصلی دستگاه در حوزه اهداف تربیتی، آموزشی، تربیت‌بدنی و سلامت، نیروی انسانی و فناوری، مدارس غیردولتی و سوادآموزی از سوی رئیس‌جمهوری در جشنواره ملی شهیدرجایی تقدیر شد و تندیس ممتاز جشنواره و لوح تقدیر به وزیر آموزش‌وپرورش اهدا شد.

وی افزود: این موفقیت مرهون تلاش نیروهای آموزش‌وپرورش از مدرسه تا ستاد بوده است و یقینا این توفیق در تقویت خودباوری و هویت‌ سازمانی وزارت آموزش‌ و پرورش نقش ارزنده‌ای خواهد داشت.

در این مراسم از معاونت‌ تربیت‌بدنی و سلامت به عنوان رتبه اول با کسب نمره کامل ۱۰۰ از ۱۰۰ در شاخص‌های بررسی شده، رشد مثبت نسبت به سال قبل و بیشترین تاثیر در کسب رتبه اول وزارت آموزش و پرورش در شاخص‌های اختصاصی در بین دستگاه‌های کشور، تقدیر شد.

کد N2054516

وبگردی