آفتاب
سردار سلامی در گفتگو با مهر:

رونمایی ازمحصولات سپاه،انقلاب عظیم در باور مردم جهان ایجاد می‌کند

رونمایی ازمحصولات سپاه،انقلاب عظیم در باور مردم جهان ایجاد می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مراکز علمی و دانشگاهی سپاه به محصولات خوبی رسیده اند که اگر از آنها پرده برداری کنیم همگان می بینند و یک انقلاب عظیم در باورهای مردم ما و جهان ایجاد می‌شود.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دشمنان مرکز ثقل تهدیدات را از عرصه نظامی و امنیتی به عرصه اقتصادی، علمی و روانی کشانده اند، اظهار داشت: به دلیل تغییر عرصه های تهدید دشمنان علیه انقلاب اسلامی باید از امروز و تا یک آینده نامعلوم که دوباره به موفقیت های آشکار بسیار عظیم برسیم باید تلاش های علمی، فنی و اقتصادی را با تکیه بر ظرفیت های داخلی گسترش دهیم. یعنی ما باید امروز وحدت و انسجام ملی را در عرصه به هم پیوسته استعدادها برای تولید قدرت علمی، اقتدار فنی و اقتصادی تجمیع کنیم.

سردار سلامی گفت: وحدت ملی هر زمان یک تجلی و نمونه خاصی پیدا می کند اما امروز ما باید همه استعدادهای علمی، فنی و اقتصادی کشور و همه اراده ها و انگیزه را به هم پیوند بزنیم تا بتوانیم به پیروزی های بزرگ در عرصه های علمی و اقتصادی و فنی برسیم. ما نیازمند یک اقتدار علمی و فنی برای استقلال اقتصادی و به تبع آن تحکیم استقلال سیاسی هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: برای رشد و بالندگی اقتصادی و علمی باید به مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اهمیت چندبرابری داده شود زیرا با اتکا به دانش خارج از کشور نمی توانیم مشکلات داخلی را حل کرد.

وی گفت: مراکز علمی و دانشگاهی سپاه اقدامات بسیار خوبی را در حوزه علمی و تحقیقاتی انجام داده اند و به محصولات خوبی رسیده اند که البته اینجا صلاح نیست که من آنها را مطرح کنم اما در صورتی که از این محصولات و پیشرفت ها پرده برداری کنیم همگان می بینند یک انقلاب عظیم در باورهای مردم ما و جهان نسبت به این موضوع ایجاد می‌شود که اگر روحیه انقلابی و تفکر جهادی در هر مسئله ای قرار بگیرد آن مسئله به راحتی قابل حل است.

کد N2054036

وبگردی