آفتاب
مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

تقویت نشاط سیاسی جامعه را به عنوان اولویت دنبال می کنیم

تقویت نشاط سیاسی جامعه را به عنوان اولویت دنبال می کنیم

تهران- ایرنا- مدیرکل جدید دفتر سیاسی وزارت کشور گفت: اولویت من ایجاد و تقویت نشاط سیاسی در جامعه و بین فعالان و نخبگان سیاسی احزاب و تشکل های سیاسی است.

«حمید ملانوری شمسی» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: آنچه ما در اولویت امر و در حوزه سیاسی پی گیری و دنبال می کنیم مربوط به فعالیت سیاسی احزاب و تشکل های سیاسی و ایجاد نشاط سیاسی در جامعه و بین فعالان تشکلهای سیاسی است.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور بر استفاده از ظرفیت های نخبگان سیاسی کشور برای توسعه بخشی در استان ها و شهرستان تاکید کرد و افزود: همه باید در کنار هم تلاش کنیم ضمن تقویت امید و همبستگی در کشور، نشاط سیاسی را گسترش و مشارکت مردم در فرایندها سیاسی از جمله انتخابات هایی که در پیش داریم، افزایش دهیم.
ملانوری بیان کرد: در دوره جدید تلاش می کنیم از ظرفیت نخبگان و فعالان احزاب برای تصمیم سازی و تصمیم گیری در مدیریت اجرایی کشور بهرمند شویم.

**ارتباط با احزاب را باید تقویت کنیم
مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: باید هماهنگی خود را با یکدیگر افزایش داده و ارتباط خود را با احزاب تقویت کنیم و با هم افزایی و همکاری ایجاد شده و استفاده از فرصت های پیش رو و بهره مندی از نظرات و دیدگاه همه طیف های سیاسی در جهت پیشرفت و تعالی کشور و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی، گام های مستحکم برداریم.
ملانوری با اشاره به جایگاه حاکمیتی وزارت کشور گفت: فرمانداران نمایندگان عالی دولت در سطح شهرستان ها هستند و ماموریت دارند برنامه های دولت تدبیر و امید را در سطح ملی و استانی پی گیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما در وزارت کشور با شناسایی و معرفی نخبگان و چهره های موثر که از دانش مدیریتی و توانمندی تخصصی لازم نیز برخوردار هستند و می توانند در مناصب دولتی در سطوح فرماندار و بخشدار در استان ها قرار بگیرند تلاش می کنیم برای پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف دولت دوازدهم، نقش موثر تری داشته باشیم.
ملا نوری بیان کرد: وزیر کشور همواره تاکید دارند که چون این وزارتخانه نمایندگان اصلی دولت را هم منصوب می کند و هم بر عملکرد و فعالیت آنها نظارت دارد، نقش اصلی راهبردی، نظارتی و حاکمیتی را بر عهده دارد، لذا از همین طریق می توانیم پیشرفت طرح ها و سیاست های کلی نظام، برنامه های دولت را در سراسر کشور رصد کنیم.
به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز –دوشنبه- «حمید ملانوری شمسی» را به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.
ملانوری شمسی متولد 1351 و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری است و پیش از این سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان را برعهده داشته است.
وی خدمت در مجموعه وزارت کشور را با بخشداری انار در استان کرمان آغاز کرد و پس از آن سال ها به عنوان شهردار بهرمان فعالیت کرد و سپس به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان انتخاب شد.
ملانوری پس از پایان دوران خدمت در رفسنجان، به عنوان مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان انتخاب شد و همچنین سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان را نیز در سوابق خدمتی خود تجربه کرده است.
سیام**3070**1535
کد N2054029

وبگردی