آفتاب

اتفاق عجیب در وزارت آموزش و پرورش/ حذف مرکز روابط‌عمومی و ادغام در دفتر وزارتی!

اتفاق عجیب در وزارت آموزش و پرورش/ حذف مرکز روابط‌عمومی و ادغام در دفتر وزارتی!

مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با ارسال پیامی از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خداحافظی کرد.

به گزارش خبرآنلاین،  هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش ، امیرعلی نعمت‌اللهی که معاون حقوقی و امور مجلس وزارتخانه است، به عنوان «قائم‌مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی» وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.
این انتصاب به معنای ادغام دفتر وزارتی با مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش بود. 
اقدامی که شاید مناسب وزارتخانه عریض و طویلی مثل آموزش و پرورش نباشد چرا که اطلاع رسانی در این وزارتخانه با توجه به فراگیری مخاطبان و اهمیت آموزش و پرورش در خانواده های ایرانی یک ضرورت و اولویت مسلم محسوب می شود.

در پی تصمیمات جدید در وزارت آموزش و پرورش، دیگر مثل سایر وزارتخانه ها، در این وزارتخانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وجود ندارد.
 در همین راستا مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و از نیروهای جوان وزارت آموزش و پرورش با ارسال پیامی از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خداحافظی کرد.
در این پیام آمده است: «دوستان گرانقدر روابط عمومی، ‌اهالی ارجمند رسانه و ارتباطات، مدیران و معلمان فکور آموزش و پرورش؛ اکنون که مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل دفتر وزارتی ادغام شده است، ‌به رسم قدرشناسی به عرض می‌رسانم هرجاکه توفیقاتی در عرصه ارتباطات و رسانه در پهنه آموزش و پرورش کشور به دست آمد، نتیجه تلاش صادقانه و روشنگرانه کارشناسان و مدیران روابط عمومی آموزش و پرورش ستادی و استانی و همراهی و دلسوزی ارزشمند خبرنگاران و مدیران گرامی رسانه‌ها بوده است.
در این مدت به موازات انجام کار حرفه‌ای ارتباطی - رسانه‌ای، تمام تلاش و حساسیت ما بر آن بود که نگاه جامعه را به ظرفیت‌های انسانی و سرمایه‌های درونی و ارزشمند خانواده بزرگ آموزش و پرورش معطوف سازیم و با نخبگان و حوزه عمومی بر سر یک معیار توسعه‌ای به اشتراک نظر برسیم که تقویت معلم و مدرسه، تقویت امروز و فردای ایران عزیز است.
او تاکید کرده است: همراهی و همکاری صمیمانه با شما فرهیختگان در یک و نیم سالِ پرفراز و نشیب آموزش و پرورش، فرصت مغتنمی برای آموختن و تجربه اندوزی بنده بود.
نظری همچنین ضمن تشکر از اعتماد وزیر آموزش و پرورش آورده است: با همراهی مدیران ارشد ستادی و استانی به ویژه تلاشگران صدیق روابط عمومی، بر خود فرض می‌دانم تا متواضعانه از تلاش روشنگرانه تمامی خبرنگاران، فعالان فضای مجازی، مدیران رسانه‌ها و نویسندگان فرهنگی که در پاسداشت اخلاق، آزادی بیان و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در میان گفتمان‌های رایج جامعه و نیز دفاع از منزلت و حقوق و منافع معلمان و دانش‌آموزان کوشش کردند، سپاسگزاری نمایم».

[p]۴۲۴۲

کد N2053966

وبگردی