آفتاب

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله بازبینی نهایی تئاتر دانشگاهی

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله بازبینی نهایی تئاتر دانشگاهی

اسامی راه‌یافتگان به بازبینی نهایی بخش تئاتر صحنه استان‌های تهران و البرز بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران ضمن قدردانی از تلاش و حضور تمامی گروه‌های دانشجویی حاضر در بازبینی مرحله اول بخش تئاتر صحنه استان‌های تهران و البرز، با انتشار اطلاعیه‌ای از بازبینی ۲۴۸ اثر (۲۳۳ اثر حضوری و ۱۵ فیلم) و راه‌یابی تعداد ۸۴ اثر به بازبینی مرحله دوم این بخش خبر داد.  

در این اطلاعیه آمده است: «گروه ارزیابی و انتخاب این مرحله متشکل از سوگل قلاتیان، مهدی مشهور، باقر سروش، سیاوش قائدی و سعدی محمدی با اجماع کلی نسبت به آثار برتر و رویکرد پذیرش حداکثری آثار از سوی دبیرخانه جشنواره که امکان و فرصت بیشتری را در اختیار گروه‌ها برای به بار نشاندن ایده‌ها و تلاش‌شان فراهم می‌آورد، نتایج این مرحله را به شرح زیر و بدون هیچ اولویتی اعلام می‌دارند.

لازم به ذکر است که بازبینی مرحله نهایی به صورت حضوری و به طور کامل (حداکثر ۹۰ دقیقه) در ۱۰ الی ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۷ خواهد بود.»

اسامی راه‌یافتگان به بازبینی نهایی بخش تئاتر صحنه استان‌های تهران و البرز بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در این لینک قابل دسترسی است.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸  به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه های اجرا»، «نمایشنامه نویسی (جایزه استاد اکبررادی)،  «پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه  نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره ها» و «پایان نامه های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد. بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند ماه سال ۱۳۹۷ میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود. 

[p]انتهای پیام

کد N2052683

وبگردی