آفتاب

پدیده شهر خودرو به دنبال فعالیت تبلیغاتی نیست

پدیده شهر خودرو به دنبال فعالیت تبلیغاتی نیست

مشهد - ایرنا - مالک باشگاه پدیده گفت: نیم فصل لیگ را با نام پدیده شهر خودرو بدون استفاده تبلیغاتی از نام باشگاه به پایان می رسانیم.

فرهاد حمیداوی روز شنبه در نشست خبری در مشهد افزود: هفته گذشته تفاهم نامه ای با شرکت مادر پدیده امضا کردیم و پدیده ما را مکلف به تغییر نام کرده است.
وی با بیان اینکه هیچ جلسه امنیتی و خصوصی برای واگذاری پدیده نداشتیم افزود: نگاه کارکردی برای تبلیغات فعالیت مجموعه خودروسازی خود نداریم.
مالک جدید باشگاه پدیده گفت: متولد شهر آبادان هستم و در سال 1374 دروازه بانی تیم ملی نوجوانان و پس از آن عضویت در هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران را در کارنامه فعالیت های خود دارم.
حمیداوی افزود: در یک اتفاق تجاری کارخانه خودروسازی سناباد خودرو را در مشهد خریداری کردیم و قصد داشتیم یک تیم فوتبال پایه تاسیس کرده و آن را به مراحل بعدی برسانیم.
وی گفت: ابتدا سراغ تیم پرسپولیس مشهد رفتیم که گفتند به همدان واگذار کردند و با پیشنهاد رئیس هیات فوتبال استان و همراهی مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصمیم به خرید باشگاه پدیده گرفتیم.
وی افزود: هم اکنون شرکت شهر خودرو تهران طرف اصلی قرارداد با شرکت پدیده مادر است اما امیدواریم برای فصل بعد مجموعه های خودرو سازی سناباد خودرو خراسان، ریگان خودرو کرمان و شهرخودرو تهران به صورت مشترک تیم را حمایت کنند که برای تحقق این امر بنده به عنوان فردی که سهامدار هر سه شرکت هستم نام هامان را برای تیم در فصل آینده پیشنهاد داده ام که البته این نام قطعی نیست.
حمیداوی اظهار داشت: گروه خودرو سازی هامان متشکل از ریگان خودرو در بم و سناباد خودرو در خراسان خواهد بود و به صورت سی.کی.دی (مونتاژ خودرو) تولید خودرو داریم و در فاز نخست 1500 نیروی کار در استان برای سناباد خودرو نیاز خواهد بود.
وی گفت: برای تیم فوتبال و حمایت و نگهداری از آن کار اقتصادی خواهیم داشت که از آن جمله تاسیس کمپ، مدرسه فوتبال و فروشگاههای وابسته به تیم را راه اندازی خواهیم کرد اما برای این کار از نام تیم استفاده تبلیغاتی نخواهیم کرد.
وی افزود: حمایت اصلی مسئولان از تیم نه به صورت کمکهای مالی بلکه حمایت در زمینه های اجرایی است، به عنون مثال در بازی با استقلال و پرسپولیس نیازمند اتوبوس برای اعزام تماشاچیان به تهران هستیم و در این خصوص به کمک در این حوزه و تامین زیرساخت ها نیازمندیم.
وی گفت: بدهی باشگاه به سوبا 35 هزار دلار بود و وکیل وی فیفا برای 135 هزار دلار حکم گرفته است و وکیل ما نیز برای حل و فصل مساله و مذاکره با وکیل وی به ارمنستان خواهد رفت.
مالک جدید باشگاه فوتبال پدیده افزود: تا 50 درصد قراردادهای بازیکنان مطابق تفاهم نامه پرداخت خواهد شد و معتقدیم مالک باشگاه بعد از حضرت امام رضا (ع) مردم هستند.
وی اظهار داشت: دست آقای گلمحمدی برای خرید سه بازیکن داخلی و خارجی باز است و تهیه این لیست به صورت کاملا فنی توسط مدیران باشگاه انجام خواهد شد.
مدیر عامل باشگاه پدیده نیز گفت: این باشگاه چند سال سخت را با وفاق فوتبالیستها و مسئولان استان طی کرد.
جواد وطن خواه افزود: پدیده تنها از سال 92 تا 93 شرایط ایده آل مادی داشت و در طی این سالها شرایط سختی داشت و با وجود این شرایط همراهی اصحاب رسانه موجب پشتیبانی شهرداری مشهد ، استانداری خراسان رضوی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از این تیم شد.
وی از کمکهای به جای شهردار و شورای شهر مشهد در فصل جاری لیگ برتر فوتبال تشکر کرد و افزود: امیدوارم حضور حمیداوی موجب لغو حمایتها و پشتیبانی مسئولان از این تیم نشود.
سرمربی تیم فوتبال پدیده نیز گفت: در نیم فصل نخست با فراز و نشیب و به شکلی ماجراجویانه مسیر را طی کرده و به عنوان نایب قهرمان لیگ خود را معرفی نمودیم.
یحیی گلمحمدی افزود: حضور حمیداوی می تواند برای تیم و فوتبال مشهد منشا خیر باشد.
وی اظهار داشت: دغدغه های مالی بزرگی داریم و معتقدیم با حضور بخش خصوصی و مالکیت جدید این دغدغه ها رفع خواهد شد لذا باید از حضور نهادهای خصوصی در این حوزه حمایت کرد و از قدم گذاشتن فعالان اقتصادی بخش خصوصی در عرصه فوتبال تشکر می کنیم.
گلمحمدی خاطر نشان کرد: برای نیم فصل بعد اردوی 10 روزه دبی یا ترکیه خواهیم داشت و چند بازیکن که بازی کمتر داشته یا اصلا بازی نکرده اند تیم را ترک کرده و چند بازیکن جدید جذب می کنیم اما اولویت ما استفاده از بازیکنان داخلی است.
سرمربی تیم پدیده با بیان اینکه امتیاز گرفتن در فصل دوم مشکل است گفت: زمین تمرین و امکانات تمرینی از مشکلات عمده تیم است و خواستار رفع این مشکل هستیم.
3221/ 6053
کد N2051959

وبگردی