آفتاب
رئیس بنیاد شهید:

تعامل با بیمه مرکزی باعث افزایش رضایت ایثارگران می‌شود

تعامل با بیمه مرکزی باعث افزایش رضایت ایثارگران می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موضوع بیمه تکمیلی درمانی ایثارگران باید به‌ خوبی مدیریت شود تا خللی در ارائه خدمات به آنها صورت نگیرد، در این مسیر تعامل با بیمه مرکزی باعث افزایش رضایت ایثارگران از خدمات درمانی می شود.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه در دیدار با غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به سابقه فعالیت ‌های شرکت بیمه دی افزود: شرکت بیمه دی هم اکنون در وضعیت مناسبی قرار گرفته است و همچنان گام‌ های خوبی برداشته می ‌شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به امضای قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران با شرکت بیمه دی گفت: در چند سال گذشته قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران با شرکت بیمه ایران منعقد می ‌شد، اما سال گذشته این شرکت در مناقصه بیمه تکمیلی درمان ایثارگران شرکت نکرد و شرکت بیمه دی برنده این مناقصه شد که با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها، سال خوبی را در ارائه خدمات به ایثارگران سپری کرد.
معاون رئیس جمهوری ادامه داد: قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در مهرماه هر سال منعقد می‌شود و در سال جاری بر اساس قانون و مصوبه هیات دولت، بیمه تکمیلی درمان ایثارگران شاغل و بازنشسته در دستگاه‌ ها به غیر از جانبازان 70 درصد به خود دستگاه‌ ها واگذار شد و سایر ایثارگران همچنان از پوشش بیمه‌ ای بنیاد شهید و شرکت بیمه دی برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 183 دستگاه و نهاد مختلف نیز قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران مجموعه خود را با شرکت بیمه دی امضا کرده‌ اند تا این افراد نیز از خدمات بیمه ‌ای این شرکت برخوردار باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در ابتدای سال جاری دو حوزه درمان و اشتغال ایثارگران به عنوان دغدغه‌ های اصلی بنیاد شهید درنظرگرفته شده است، افزود: در حوزه درمان به دلیل افزایش سن ایثارگران نیاز به توجه خاصی در حوزه خدمات درمانی هستیم تا حداقل بتوانیم دردها و آلام جسمی این عزیزان را کاهش دهیم.
شهیدی با اشاره به تلاش‌ های صورت گرفته برای ایجاد فضای آرامش در بنیاد شهید اضافه کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر فضا و تعامل مطلوبی در بین ایثارگران و بنیاد ایجاد شده و میزان مراجعات حضوری این افراد به بنیاد شهید و امور ایثارگران کاهش بسیار زیادی داشته است و موضوع بیمه درمانی ایثارگران نیز باید به‌ خوبی مدیریت شود در این مسیر از مجموعه بیمه مرکزی نیز انتظار حمایت، کمک و ارائه رهنمود داریم تا شرکت بیمه دی که در واقع به خود ایثارگران تعلق دارد، بتواند به ‌خوبی وظایف خود را انجام دهد.
غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی نیز در این دیدار تاکید کرد: نگاه مجموعه بیمه مرکزی به بیمه ایثارگران نگاهی ملی است، زیرا پایداری و قدرت نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و فداکاری ‌های جانبازان و آزادگان است و همه ما وظیفه داریم در حد توان به این عزیزان خدمت کنیم.
وی افزود: امضای قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران با شرکت بیمه دی اقدام خوبی بود زیرا به دلیل وجود ارتباط بین مجموعه بنیاد و این شرکت بسیاری از امور به آسانی انجام می‌ شود. شرکت بیمه دی شرایط مناسبی دارد و در بازدیدی که از این مجموعه داشتم با مجموعه‌ای از نیروهای جوان و با انرژی و همچنین هیات مدیره و مدیرعاملی فعال روبرو شدم.
سلیمانی تأکید کرد: مدیریت پروژه بزرگ قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران توسط شرکت بیمه دی نشان دهنده توانایی‌های این مجموعه است و می‌تواند زمینه تخصصی شدن فعالیت‌های این شرکت در این‌گونه بیمه‌ها را فراهم کند.
محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز در این جلسه با بیان اینکه نگاه خوبی از سوی بیمه مرکزی به بیمه دی وجود دارد، گفت: این نگاه و حسن توجه به دلیل تعلق مجموعه دی به ایثارگران است و رویکردهای ما نیز با این مجموعه همواره تعاملی بوده است.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های جدی رئیس بنیاد شهید همواره موضوع درمان ایثارگران بوده و حمایت‌های وی در بحث بیمه ایثارگران از مجموعه بیمه دی باعث قوت قلب و دلگرمی مجموعه است.
اجتمام* 7268*1834
کد N2051929

وبگردی