آفتاب

دیدار مدیرکل مددکاری بنیاد شهید با خانواده‌های ایثارگر ارامنه

دیدار مدیرکل مددکاری بنیاد شهید با خانواده‌های ایثارگر ارامنه

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های ایثارگر ارامنه در ایام میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) در قالب طرح سپاس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها با بیان اینکه ارامنه از شریف‌ترین و اصیل‌ترین پیروان ادیان توحیدی در ایران هستند، اظهار داشت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس، ایران و ایرانی، مسلمان و کلیمی و مسیحی و زرتشتی حضور داشتند و ایرانی بارها نشان داده که بیعتش ایمانی است و تا پای جان به‌پای قول و قرار خود می‌ایستد.

حجت‌الاسلام هنرمند افزود: ارامنه در دوران دفاع مقدس رشادت‌هایی ماندگار از خود به یادگار گذاشتند و ایثارگری، اسارت، جانبازی و شهادت تعداد زیادی از مسیحیان در طول جنگ تحمیلی جلوه باشکوهی از وحدت کلمه ایرانیان را در واژه‌هایی مانند وطن و استکبارستیزی به نمایش گذاشت و امنیت پایدار امروز مرهون ایثارگری‌های شهیدان و جانبازان است.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب بارها با توجه به ارزش و اهمیت ایثار و ازجان‌گذشتگی دیدارهای فراوانی با خانواده‌های معظم شهدا داشتند و این رسمی ارزشمند است که توسط ایشان ایجادشده و پس‌ازآن در بین سایر مسئولین نیز رواج پیداکرده است.
 هنرمند تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای مسیحی با حضور در منزل آنها در ایام سال نو میلادی و میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) نیز یکی از برنامه‌های ثابت بنیاد بوده است و در سال ۹۷ نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در استان‌ها با این عزیزان در قالب طرح سپاس دیدار شد.

کد N2051679

وبگردی