آفتاب

دعوت از موتلفه برای شرکت در نشست گفت و گوی رهبران احزاب جهان

دعوت از موتلفه برای شرکت در نشست گفت و گوی رهبران احزاب جهان

تهران- ایرنا- معاون اداره کل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت ارتباطات بین الملل حزب کمونیست چین از حزب موتلفه اسلامی برای حضور در نشست گفت و گوی رهبران احزاب جهان دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، «یو وی» معاون اداره کل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت ارتباطات بین الملل حزب کمونیست چین و به همراه هیاتی که به تهران سفر کرده است امروز- شنبه با «مهدی صولی» معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی دیدار و بر گسترش همکاری ها تاکید کردند.
در این دیدار که در محل دفتر مرکزی حزب موتلفه اسلامی انجام شد طرفین با ابراز خرسندی از گسترش روابط دو جانبه بر اهمیت توسعه این روابط بر اساس احترام متقابل و در جهت تسهیل و توسعه همه جانبه همکاری های راهبردی دو کشور تاکید کردند.
یو وی با تبریک برگزاری دوازدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی از معاون بین الملل این حزب برای مشارکت در نشست گفت وگوی رهبران احزاب جهان دعوت کرد.

**آمادگی برای اجرایی سازی توافقات قبلی در زمینه همکاری های مشترک
معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی نیز در این دیدار سفر آتی «سانگ تائو» وزیر ارتباطات بین الملل حزب کمونیست چین به جمهوری اسلامی ایران را مهم ارزیابی کرد.
صولی با یادآوری همکاری دو حزب در نهادهای بین المللی بویژه کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی، بر آمادگی طرفین برای اجرایی سازی توافق های قبلی در زمینه همکاری های مشترک بویژه در موضوعات فرهنگی تاکید کرد.
سیام*3061**1336
کد N2051507

وبگردی