آفتاب

بالوتلی در آستانه ترک نیس/ امری مانع جدایی رمزی

بالوتلی در آستانه ترک نیس/ امری مانع جدایی رمزی

بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اروپا شایعات مربوط به بازیکنان و باشگاه ها داغ است و ممکن است همانند زمستان گذشته شاهد انقالات جذابی در ژانویه امسال نیز باشیم .

به گزارش ایلنا؛ نقل و انتقالات و ژانویه همیشه فرصت مناسبی را برای تیم ها به وجود می‌آورد که با تقویت خود بتوانند  ادامه فصل را با قدرت بیشتری طی کنند. 

در ادامه به بررسی داغ ترین شایعات این روز های فوتبال اروپا خواهیم پرداخت.

بالوتلی در جستجوی باشگاه جدید :

مهاجم جنجالی سابق تیم های میلان و لیورپول به دنبال ترک تیم نیس است است و در این راه پیشنهاداتی نیز دریافت کرده اما هنوز تیم جدید خود را اعلام نکرده است .

زننده گل برتری ایتالیا در یورو 2012 مقابل آلمان که از سال 2016 در عضویت تیم نیس قرار دارد این روز ها  نزدیم به در های خروجی این تیم بوده و محتمل ترین مقصد این بازیکن دیگر تیم حاضر در لوشامپیونه یعنی المپیک مارسی است ، باشگاهی که سال 2007 بعد ار اولین بازی سوپر ماریو برای اینتر همواره به این بازیکن علاقه مند بوده .

مخالفت منچستر یونایتد با خروج اریک بایی:

بعداز افت مدافع ساحل عاجی شیاطین سرخ در این فصل شایعاتی مربوط به خروج این بازیکن در این زمستان به گوش میرسید و دو باشگاه میلان و آرسنال علاقه مند به جذب این مدافع 24 ساله بودند اما پس از این شایعات باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که اجازه خروج به این مدافع را در این زمستان نخواهد داد .

امری خواهان ماندن رمزی تا تابستان:

سرمربی آرسنال اونای امری خواهان عدم فروش هافبک ولزی خود در این ژانویه است ؛ با اتمام قرارداد آرون رمزی در پایان این فصل تبم لندنی به دنبال ابن بود تا با فروش این بازیکن در زمستان از انتقال آزاد او در پایان فصل جلوگیری کند و علاقه یوونتوس به این بازیکن نیت باعث تشدید این شایعات و افزایش یافتا احتمال جدایی این بازیکن شد ، اما سرمربی توپجی های لندن با در نظر گرفتن حضور تیمش در  3 جام مختلف اعلام کرد که مخالف جدایی این بازیکن بوده و به هافبک ولزی خود در ادامه ی فصل نیاز دارد .

 

سویا به دنبال آلوارو موراتا:

سویا که در نیم فصل اول لالیگا توانسته نتایج خوبی  کسب کند و جزو بالا نشینان جدول باشد به دنبال تقویت تیم خود برای نیم فصل دوم به دنبال مهاهجم اسپانیایی تیم چلسی ایت که این فصل عملکرد مناسبی نداشته و اکثر بازی ها را از روی نیمکت شروع کرده است .

بعد از پیشنهاد قرضی سویا برای مهاجم سابق رئال مادرید به نظر می آید که باشگاه لندنی تنها در صورت جذب گونزالو هیگواین از میلان موافق این انتقال خواهد بود .

 

کد N2051188

وبگردی