آفتاب

استیلی: باید به اهداف بزرگ فکر کنیم

استیلی: باید به اهداف بزرگ فکر کنیم

تهران- ایرنا- نخستین تمرین اعضای تیم فوتبال امید ساعت ١١ روز جمعه در مرکز ملی فوتبال در حالی آغاز شد که حمید استیلی مدیر تیم امید دقایقی با بازیکنان این تیم صحبت و تاکید کرد که باید به اهداف بزرگ فکر کنیم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در آغاز این تمرین در جمع اعضای تیم امید ایران گفت:قرار بود زلاتکو کرانچار هم امروز در تمرین حضور داشته باشد اما به دلیل شرایط جوی استانبول پرواز ایشان انجام نشد و بعد از ظهر امروز وارد تهران می شود تا از فردا در تمرینات حاضر شود.
مدیر تیم فوتبال امید اضافه کرد:مهمترین مسئله برای ما نظم و رفتار حرفه ای است که خوشبختانه در تک تک شما بازیکنان وجود دارد. امکانات بسیار خوبی برای تیم امید ایجاد شده چرا که این تیم هم اهداف بزرگی دارد اما برای رسیدن به اهداف بزرگ باید خودمان هم بزرگ باشیم و افکار بزرگی داشته باشیم.
استیلی همچنین گفت:تک تک شما با انگیزه زیادی در جمع ما حاضر شده اید و با تمام وجود باید برای موفقیت تلاش کنید. ما یک خانواده هستیم و در کنار هم برای رسیدن به هدفی که داریم تلاش خواهیم کرد.
گفتنی است تمرین امروز تیم امید در غیاب سرمربی و همچنین چهار بازیکن تیم در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.
مهدی قائدی ، رضا شکاری، معراج اسماعیلی و حبیب فرعباسی با هماهنگی کادر فنی در تمرین امروز حضور نداشتند.
این در شرایطی است اردوی تیم فوتبال امید ایران از روز 13 دی با حضور بازیکنان در هتل آکادمی فوتبال آغاز شده و تمرینات این تیم تا روز 22 دی ماه در تهران دنبال خواهد شد.
تیم فوتبال امید روز 23 دی جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر راهی دوحه می شود.
ورزشی**9463**1535
کد N2050967

وبگردی