آفتاب

نامه استعفای وزیر بهداشت منتشر شد

نامه استعفای وزیر بهداشت منتشر شد

تهران- ایرنا- وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه استعفای خود که امروز منتشر شد، تامین نشدن بودجه های مورد نیاز حوزه سلامت را علت استعفای خود اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سیدحسن هاشمی در نامه استعفای خود که پنجم دی ماه به رئیس جمهوری نوشته شده، نوشت: تامین نشدن اعتبارات مورد نیاز حوزه سلامت را علت استعفای خود اعلام کرده است.
هاشمی در این نامه تاکید کرد: پس از خداوند دانا و توانا جناب عالی مطلع و شاهد هستید که این جانب صرفا با انگیزه خدمت به مردم و تحقق آرمان های امام و انقلاب و رهبری و نیز شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز، وارد دولت های یازدهم و دوازدهم شدم.
وی افزود: اعضای هیات دولت نیز گواهند که طی چند سال گذشته تلاش کرده ام که به این مرحله نرسیم اما مشکلات بودجه ای ادامه یافت.
هاشمی خطاب به روحانی نوشت: لازم می دانم از اعتماد حضرت عالی و مجلس شورای اسلامی در دوران فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم صمیمانه تشکر کنم.
وی اضافه کرد: در این سال ها با کمک های معاونان، روسای دانشگاه ها و همراهی نیروهای نظام سلامت در بخش های دولتی و خصوصی و همچنین جامعه پزشکی، پرستاری، مامایی و پیراپزشکی در این سال ها توانستیم خدماتی هر چند نه آن چنان که در نظر بود، به هموطنان عزیز به ویژه طبقات محروم و مستضعف در اقصی نقاط کشور ارائه دهیم.
سید حسن روحانی امروز (پنجشنبه 13 دی) با استعفای سید حسن هاشمی موافقت کرد و سعید نمکی، ایمونولوژیست و معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه را به عنوان سرپرست وزارت بهداشت معرفی کرد.
اجتمام *1003* 3063
کد N2050713

وبگردی