آفتاب

وقتی شرایط با نظر سرمربی پرسپولیس همخوان نیست

وقتی شرایط با نظر سرمربی پرسپولیس همخوان نیست

تهران- ایرنا- «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس تاکید داشت که دست کم سه بازیکن جدید در دور جدید تمرینات به تیمش اضافه کند که این گونه نشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای نیم فصل دوم در حالی از فردا (پنجشنبه) آغاز خواهد شد که پیش از این و در روز اول تعطیلات برانکو نشستی با ایرج عرب سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس داشت و فهرست بازیکنان مد نظرش را به او داد.
در لیست برانکو نام پازکن بازیکن وجود داشت و سرمربی تاکید داشت از این پنج اسم سه بازیکن حتما جذب شوند.
سرمربی پرسپولیس همچنین روی این موضوع تاکید داشت که بازیکنان مد نظرش تا شروع دور جدید تمرینات به جمع سرخپوشان اضافه شوند. او می خواست این بازیکنان در تمامی مراحل تمرینی برای نیم فصل دوم حضور داشته باشند تا از نظر هماهنگی مشکلی پیش نیاید.
با این وجود برانکو پس از آن به تعطیلات رفت اما از کرواسی پیگیر شرایط تیمش و جذب بازیکنان جدید بود.
باشگاه پرسپولیس تاکنون فقط موفق شده محمد نادری مدافع جوان ایرانی که در نیم فصل اول حضور موفقی در تیم بلژیکی اش نداشت را جذب کند اما هنوز باشگاه پرسپولیس دفاع چپ تخصصی مد نظر برانکو، مهاجم و چند بازیکن سهمیه امید که سرمربی کروات قصد داشت آنها را در تیمش داشته باشد، جذب نکرده است.
برانکو که از شرایط به وجود آمده رضایت چندانی ندارد، به باشگاه اعلام کرده تا دست کم تا قبل از اردوی قطر، بازیکنان مد نظر به تیم اضافه شوند.
با این حال باید دید که مدیریت چه اقدامی برای تقویت سرخپوشان خواهد کرد.
پرسپولیس پیش از این سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی، مهدی شیری و سعید کریمی را جذب کرده بود اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استفاده از این بازیکنان به نیم فصل دوم موکول شد. در تعطیلات نیم فصل دوم هم باشگاه فعلا محمد نادری 22 ساله را جذب کرده است.
ورزشی**9463**9129
کد N2049917

وبگردی