آفتاب
نظر سنجی صدا و‌سیما نشان داد؛

«بانوی عمارت» گوی سبقت جلب مخاطب را ربود

«بانوی عمارت» گوی سبقت جلب مخاطب را ربود

تهران- ایرنا- در نظرسنجی نهم دی ماه 1397 سریال تلویزیونی بانوی عمارت شبکه سه سیما در جلب نظر مخاطبان از دیگر سریال‌های درحال پخش پیشی گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، بر اساس این نظر سنجی با نمونه آماری 406 نفر از افراد 12 سال و بالاتر، 66 درصد از پاسخگویان، بیننده حداقل یکی از سریال‌های درحال پخش از شبکه‌های تلویزیونی بوده اند و از این میزان 56 درصد سریال‌های جدید «مینو»، «بی‌قرار2»، «بانوی عمارت»، «افسانه اوک‌نیو» و «خانواده جدید» را تماشا کرده‌اند.

این گزارش حاکی است : سریال «بانوی عمارت» شبکه سه سیما در میان سریال‌های جدید گوی سبقت را از دیگر سریال‌ها در جذب مخاطب ربوده و47 درصد مخاطبان را به خود اختصاص داده است . از این میزان بیش از 93درصد در حد «زیاد» و کمتر از 7 درصد در حد «کم» از این سریال ابراز رضایت کرده‌اند. در میان جنبه‌های مختلف سریال «بانوی عمارت»، 92 درصد از بینندگان این سریال از نظر «جذابیت داستان سریال»، 91 درصد از بازی هنرپیشه‌ها ، 91درصد ازتیتراژسریال در حد «زیاد» و ریتم وقوع حوادث 83 درصد در حد «مناسب»دانسته‌اند.

در این نظر سنجی سریال «بی‌قرار2» شبکه دو سیما پس از بانوی عمارت در فهرست علاقمندان به سریال‌های جدید سیما قرار گرفته و آمار 29 درصد از این تعداد را به خود اختصاص داده‌است. از میان بینندگان سریال «بی‌قرار2» نیز 85درصد در حد زیاد و 12 در صد در حد کم از این سریال راضی بوده‌اند. در میان جنبه‌های مختلف جذابیت این سریال بازی هنرپیشه‌ها در حدود 87درصد نظر بینندگان را جلب کرده است.

سریال «مینو» با 15 درصد پس از این دو سریال در جلب نظر مخاطبان قرار داشته و در میان سریال‌های خارجی نیز «افسانه اوک‌نیو» شبکه سه با 16 درصد در صدر قرار گرفته است.

در این نظر سنجی 20 سریال تکراری نیز که از شبکه‌های سیما در این تاریخ روی آنتن رفته اند نیز بررسی شده است که 9 سریال بیش از 10درصد بیننده داشته‌اند. ازاین میزان سریال پایتخت4 با 32درصد بیننده پربیننده تر از بقیه سریال‌های تکراری بوده است و توانسته نظرغالب مخاطبانش را جلب کند.
فراهنگ**9210 ** 1418
کد N2049893

وبگردی