آفتاب

قهرمان کشتی فرنگی کوبا در اندیشه چهارمین طلای المپیک

قهرمان کشتی فرنگی کوبا در اندیشه چهارمین طلای المپیک

تهران - ایرنا - «میخاین لوپز» دارنده سه مدال طلای بازی های المپیک در کشتی فرنگی بعد از 2 سال دوری از میادین قصد دارد برای کسب چهارمین مدال المپیکی در توکیو به روی تشک برود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، لویز کوبایی بعد از کسب سومین مدال طلای بازی های المپیکی خود در سال 2016 در ریو با 7 مدال طلا (3 طلای المپیک، 5 طلای قهرمانی جهان و 2 مدال نقره قهرمانی جهان) بعد از الکساندر کارلین کبیر از کشور روسیه خود را به عنوان دومین فرنگی کار پرافتخار جهان معرفی کرد.
لوپز قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک از کشور کوبا که پس از کسب مدال طلای وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2016، در میادین مهم از جمله رقابت های جهانی حضور نداشته است، سال گذشته میلادی به عنوان میهمان در مسابقات کراسنودار روسیه حضور یافت و امسال نیز در رقابت های کشتی آمریکای مرکزی به عنوان قهرمانی رسید و نشان داد هنوز برای خداحافظی از دنیای کشتی تصمیم نگرفته است و به احتمال فراوان در رقابت های المپیک 2020 توکیو شرکت می کند.
همچنین «رومن ولاسوف» قهرمان نامدار روس در وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی و دارنده 2 مدال طلای المپیک که به دلیل مصدومیت و عمل جراحی در رقابت های جهانی مجارستان حاضر نشد نیز قصد دارد پس از بهبودی در بازیهای 2020 المپیک توکیو حضور یابد. ولاسوف قصد دارد در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی روسیه که اواخر دی ماه سال جاری در شهر کالینگراد برگزار می شود هم شرکت کند.
ورزشی**1067**1597
کد N2049676

وبگردی