آفتاب

2سانحه رانندگی در آذربایجان شرقی 3 فوتی و 7 مصدوم برجا گذاشت

2سانحه رانندگی در آذربایجان شرقی 3 فوتی و 7 مصدوم برجا گذاشت

تبریز- ایرنا- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اثر 2 سانحه رانندگی در جاده های استان سه نفر جان خود را از دست داده و هفت نفر دیگر مصدوم شدند.

وحید شادی نیا شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: عصر امروز برخورد یک دستگاه تریلر در محور مرند- خوی محدوده قرخلار با چند دستگاه خودروی سواری موجب آتش سوزی خودروها شد.
وی ادامه داد: با اعزام نیروهای امدادی به محل تا کنون فوت سه نفر در محل تایید و یک مصدوم حادثه نیز امدادرسانی شده ولی به دلیل شدت آتش سوزی آمار کامل از این حادثه در دسترس نیست و اطفای حریق توسط آتش نشانان ادامه دارد.
شادی نیا افزود: در حادثه ای دیگر در محور مرند حوالی پادگان، یک دستگاه خودروی تریلر با سه دستگاه خودروی سواری برخورد کرده و موجب مصدومیت 6 نفر شده است.
وی گفت: 6 مصدوم این حادثه با اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند منتقل شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی تاکید کرد: هیجان تماشاگران حوادث گاها منجر به دخالت در امر امدادرسانی می شود که این دخالت شدت صدمه وارده به مصدومان را بالا می برد.
6120/3071
کد N2049074

وبگردی