آفتاب

زوج رویایی تیم ملی را بشناسید

زوج رویایی تیم ملی را بشناسید

آخرین شب سال 2018 با یک برد شیرین دیگر به پایان رسید تا پرونده طلایی یک سال میلادی با حلاوت و انگیزه های بالایی بسته شود.

به گزارش آفتاب، در آخرین ساعات از سال 2018 میلادی تیم ملی ایران آخرین محک جدی و تدارکاتی قبل از جام ملت های آسیا را مقابل میزبان آتی جام جهانی با برد به پایان رساند تا این برد حسن ختامی باشد بر عملکرد یک سال درخشان دیگر در رده ملی ایران. سالی توام با خاطرات شیرین در جام جهانی 2018 روسیه همین طور ادامه روند یکه تازی در قاره کهن آن هم در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال.

ایران در شرایطی از امروز وارد امارات می شود تا برای قهرمانی و شکست طلسم 44 ساله جام ملت های آسیا دور جدیدی از جنگجویی و جاه طلبی را آغاز کند که در آخرین بازی رسمی سال 2018 روند شکست ناپذیری ایران با برد دو گله برابر عنابی های قطر ادامه پیدا کرد. این برد ارزشمند و روحیه ساز باز هم با درخشش زوج رویایی خط حمله و بازیکنان محبوب کی روش رقم خورد، دو ستاره ای که در کنار هم به هماهنگی و هارمونی فوق العاده ای رسیده و از سال 2017 به مردان اول در راه گلزنی تبدیل شده اند.

سردار آزمون با پیراهن شمار 20 و مهدی طارمی با پیراهن شماره 17، دو گلزن ایران در بازی با قطر در آخرین جدال تدارکاتی قبل از جام ملت های آسیا بودند. دو مهاجم لژیونر فوتبال ایران که از مقدماتی جام جهانی در کنار هم به برگ برنده های کارلوس کی روش تبدیل شدند و با گذشت نزدیک به دو سال هنوز تیم ملی با گلزنی های مدل 17-20 به تاخت و تاز خود در مسابقات بین المللی و دوستانه ادامه می دهد.

مسلما با آمادگی و انگیزه های بالایی که این زوج جوان از خود نشان داده اند مرد پرتغالی امیدهای زیادی به درخشش سردار و طارمی در جام ملت های آسیا دارد به خصوص سردار که انتظار می رود همچون دوره قبل رقابت ها در استرالیا که درخشش فوق العاده ای به عنوان یک جوان 20 ساله در نوک پیکان خط حمله ایران از خود نشان داد، در امارات هم به دل ربایی های خود این بار با مدل 2019 ادامه دهد.

مهدی طارمی هم بعد از تیم فصل نه چندان خوب با الغرافه و به جان خریدن انتقادات فراوان در لیگ ستارگان باز هم برخلاف بازی های باشگاهی در رده ملی در حد ستاره ای کلیدی ظاهر شد و نشان داد می تواند به مهره خوشبختی تیم ملی ایران بدل شود. تکنیک و هوش سرشار شماره 17 ایران می تواند در جام ملت های آسیا تکمیل کننده خوبی برای سردار آزمون باشد درست مثل بازی با قطر که ایران توانست با درخشش زوج 17-20 پایانی خوش بر سال طلایی میلادی رقم بزند و برای سال جدید میلادی خط و نشان بکشد به امید رسیدن به چهارمین قهرمانی در بزرگ ترین جشنواره فوتبالی قاره کهن.

منبع : ورزش سه
کد N2048684

وبگردی